MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
Socialt (mer om oss)
Större uppdatering av Skogsforum 2018-01-31
sön 25 feb 2018, 21:32#500285Bugg igen?
TS
mån 26 feb 2018, 06:46#500320
Det var tur att du backade lite annars hade hornen växt på tjuren
Inget roligt med horn i sidan på någon.
totte skrev:Fredrik Reuter skrev:Jag, tjurskallig? Det var det dummaste jag hört... 😉
Glömde väl några såna här![]()
Det var tur att du backade lite annars hade hornen växt på tjuren
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
mån 26 feb 2018, 10:57#500361Hej,
Nu har jag gjort en uppdatering av signaturen. Med lite fantasi kan nu tre rader text vara med och texten är nu större och även kursiv (efter förslag från Johannes).
Jag hoppas detta kan bli bra och en kompromiss som tillfredsställer alla läger.
I samband med detta så lade jag även in länk till "nya aktiva trådar" för mobilanvändare som använder "handen" längst ner på skärmen. Det kan bli en bra test för att se vad ni tycker.
Nu har jag gjort en uppdatering av signaturen. Med lite fantasi kan nu tre rader text vara med och texten är nu större och även kursiv (efter förslag från Johannes).
Jag hoppas detta kan bli bra och en kompromiss som tillfredsställer alla läger.
I samband med detta så lade jag även in länk till "nya aktiva trådar" för mobilanvändare som använder "handen" längst ner på skärmen. Det kan bli en bra test för att se vad ni tycker.
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
TS
Re: Större uppdatering av Skogsforum 2018-01-31
mån 26 feb 2018, 12:19#500381
Det blev bra.
När man läst många trådar. Så blir det mycket scrollande i aktiva trådar.
Skulle man inte kunna även smyga in "visa olästa inlägg" vid handen?
Fredrik Reuter skrev:I samband med detta så lade jag även in länk till "nya aktiva trådar" för mobilanvändare som använder "handen" längst ner på skärmen. Det kan bli en bra test för att se vad ni tycker.
Det blev bra.
När man läst många trådar. Så blir det mycket scrollande i aktiva trådar.
Skulle man inte kunna även smyga in "visa olästa inlägg" vid handen?
mån 26 feb 2018, 12:47#500386Se där ja, det blev riktigt bra det. Den här tjurskallen tackar så mycket! 🤗
2CVtrac (1951-2012), Homelite ZIP-6 (1960), Homelite SXL-12 (1964), Brumi tvåhjulstraktor (1965), Bolens jordfräs (1968), Gilson 55257 (1981), Jonsered 621 (1972), Jonsered 520 SP (1984), Partner 4200 (2007)
tis 13 mar 2018, 17:14#503209Vet inte om det har tagits upp tidigare?
Men sen den här forum uppdateringen har trådar med citat blivit svår lästa. Jag använder Chrome Android och citaten är begränsade till ett par rader. Se bild
Men sen den här forum uppdateringen har trådar med citat blivit svår lästa. Jag använder Chrome Android och citaten är begränsade till ett par rader. Se bild
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).