Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14941 inlägg 4233745 visningar 232 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

T Landström  
#355649Göran Löwendahl håller i kursen tror även han är examinator... Det va han på AB kortet och RA RB...

Användarvisningsbild

sundelius  
#355651Du förstod trots min usla stavning :oops:
Var du nöjd med AB kursen?

Användarvisningsbild

T Landström  
sundelius skrev:Du förstod trots min usla stavning :oops:
Var du nöjd med AB kursen?

Japp, jag tyckte han va bra... Blev mycket prat om annat oxå på kursen... Skogsvård och sånt...

Användarvisningsbild

sundelius  
#355654Tackar

Användarvisningsbild

T Landström  
sundelius skrev:Tackar

VSG ;)

Användarvisningsbild

ananders  
T Landström skrev:Prestation är det väl inte...va ju bara att fylla i och klicka på skicka... ;)
Jag anmälde mig till C-kursen... (Nu lär det väl spinna på med Säker Skog och hur mycket pengar de tjänar :wink: )

Klokt beslut.

tallen100  
#355665Och säkert inte så dyrt heller :mrgreen:

Användarvisningsbild

T Landström  
tallen100 skrev:Och säkert inte så dyrt heller :mrgreen:

3900:- inkl. moms + avgiften för kortet...

Användarvisningsbild

JensSkoog  
Målat sista på taklister till köket! Nu får gumman allt i ordning till jul, om sågen och vitet holler :lol: 6 utvändiga och 8 innvändiga hörner att kapa, så jag ser inte fram till jobbet. :mrgreen:

Användarvisningsbild

ananders  
JensSkoog skrev:
1449429189_male_lister_6.12.15_hjm_(1).jpg
Målat sista på taklister till köket! Nu får gumman allt i ordning till jul, om sågen och vitet holler :lol: 6 utvändiga och 8 innvändiga hörner att kapa, så jag ser inte fram till jobbet. :mrgreen:

När jag satte mina lister i köket så gjorde jag av med en hammare (måste blivit världsrekord i kast med hammare, hittade den aldrig igen 😈 ).

Användarvisningsbild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
svampbob skrev:Hela veckan känns som en presentation. Först tre dagar på Östrand och försöka sätta sig in i SCA 8 miljarders satsning. Jag kände mig mest hela tiden som en förvirrad Pryo-elev.
Sedan hem och fira 50 år en hel lång dag. Ut skogen på fredag förmiddag och högg ett lass björk. Rusade sedan in till Umeå för några möten. Lördag heldag i skogen i ett snöblandat regn. Jag var totalt genomsur när jag kom hem. Kängorna var fortfarande sura idag trots en natt i pannrummet med sulorna ur. Underröjde halvdag med 201an. Nu ska här vilas för snart är det måndag igen.

Grattis, ja du hittar då på alla möjliga projekt.

TS
Användarvisningsbild

svampbob  
Slurfi skrev:
svampbob skrev:Hela veckan känns som en presentation. Först tre dagar på Östrand och försöka sätta sig in i SCA 8 miljarders satsning. Jag kände mig mest hela tiden som en förvirrad Pryo-elev.
Sedan hem och fira 50 år en hel lång dag. Ut skogen på fredag förmiddag och högg ett lass björk. Rusade sedan in till Umeå för några möten. Lördag heldag i skogen i ett snöblandat regn. Jag var totalt genomsur när jag kom hem. Kängorna var fortfarande sura idag trots en natt i pannrummet med sulorna ur. Underröjde halvdag med 201an. Nu ska här vilas för snart är det måndag igen.

Grattis, ja du hittar då på alla möjliga projekt.

Det är nog projekten som hittar mig och födelsedagen var svår att gömma sig för.

Användarvisningsbild

JensSkoog  
ananders skrev:När jag satte mina lister i köket så gjorde jag av med en hammare (måste blivit världsrekord i kast med hammare, hittade den aldrig igen 😈 ).

Det vågar jag inte eftersom jag använder spikpistol och kompressor. :lol: Men det är ett skitjobb eftersom man inte jobbar med det varje dag så man hinner aldrig bli bra på jobbet 😡

Användarvisningsbild

T Landström  
#355745Ett tips från coachen ;)
Tycker det ser ut som hålkärlslist... Ha med en lite prov bit som är har rätt ger både för innerhörn och ytterhörn... Sedan så brukar jag göra listen någon millimeter längre...
Men du kanske förkroppar dom ;)

Användarvisningsbild

JensSkoog  
T Landström skrev:Ett tips från coachen ;)
Tycker det ser ut som hålkärlslist... Ha med en lite prov bit som är har rätt ger både för innerhörn och ytterhörn... Sedan så brukar jag göra listen någon millimeter längre...
Men du kanske förkroppar dom ;)

Tackar, T Landstöm. Alla tips är välkomna i det jobbet där. :grin: Vi kallar det "holkilslist" på norsk, och det är väl hålkärlslist på svensk. Jag förkroppar inte, men använder min ger-såg

Annons:
Svenska skogsplantor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).