Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14937 inlägg 4230769 visningar 232 följer Svara, dela mm...  

Re: Dagens prestation

Blivande snickare  
#355524@Hema
Mangels. 15 tummare till vintern :smile:

Användarvisningsbild

Vardon  
#3555403,5 timme Lars Norén på dramaten i Stockholm utan att somna (mer än jag nickade till ett ögonblick) får väl anses som en prestation...

Användarvisningsbild

SHR  
#355545Firmafest igår kväll och vissa lyckades vara vakna till 5 imorse. Trött nu men längesen man var uppe så längen. :mrgreen:

husqvarna_med_sthil  
#355559Idag blev det en uppstrukturering på gården. För mycket grejor och för lite plats, ingen tvekan om saken. Har tagit beslutet att sälja undan lite jordbruks och skogsprylar som inte kommer att användas mera.
Nu finns en dedikerad plats under tak för skogsvagnen som snart levereras och Los-doningen till skotern gick att hänga på väggen med rejäl skruv som hållare.
Har tagit kontakt med traktorägare som har tillräckligt med maskin för att lyfta av vagnen när den kommer. Nu ska andra bilen få på vintersulor sedan ska jag göra klar några brev till den gula utkorgen för snigelpost.

Användarvisningsbild

Erre  
Vardon skrev:3,5 timme Lars Norén på dramaten i Stockholm utan att somna (mer än jag nickade till ett ögonblick) får väl anses som en prestation...

En magiskt stor prestation!
Bra jobbat, jag hade lyckats betydligt sämre! :mrgreen:

Användarvisningsbild

svampbob  
#355574Hela veckan känns som en presentation. Först tre dagar på Östrand och försöka sätta sig in i SCA 8 miljarders satsning. Jag kände mig mest hela tiden som en förvirrad Pryo-elev.
Sedan hem och fira 50 år en hel lång dag. Ut skogen på fredag förmiddag och högg ett lass björk. Rusade sedan in till Umeå för några möten. Lördag heldag i skogen i ett snöblandat regn. Jag var totalt genomsur när jag kom hem. Kängorna var fortfarande sura idag trots en natt i pannrummet med sulorna ur. Underröjde halvdag med 201an. Nu ska här vilas för snart är det måndag igen.

Användarvisningsbild

Vardon  
Erre skrev:
En magiskt stor prestation!
Bra jobbat, jag hade lyckats betydligt sämre! :mrgreen:

Snarkat så föreställningen fått avbrytas?

Det blev ju ändå min 3e Norén pjäs, första, sista och enda...

Hema  
Blivande snickare skrev:Hema
1449396309_20151206_120318.jpg

Precis så en vinterfälg ska vara. Lättvättad!

Re: Sv: Dagens prestation

Blivande snickare  
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Hema
1449396309_20151206_120318.jpg

Precis så en vinterfälg ska vara. Lättvättad!

Å snygga! :grin:

Användarvisningsbild

sundelius  
svampbob skrev:Hela veckan känns som en presentation. Först tre dagar på Östrand och försöka sätta sig in i SCA 8 miljarders satsning. Jag kände mig mest hela tiden som en förvirrad Pryo-elev.
Sedan hem och fira 50 år en hel lång dag. Ut skogen på fredag förmiddag och högg ett lass björk. Rusade sedan in till Umeå för några möten. Lördag heldag i skogen i ett snöblandat regn. Jag var totalt genomsur när jag kom hem. Kängorna var fortfarande sura idag trots en natt i pannrummet med sulorna ur. Underröjde halvdag med 201an. Nu ska här vilas för snart är det måndag igen.

Grattis på bemärkelsedagen :YMPARTY:

axwell  
svampbob skrev:Sedan hem och fira 50 år en hel lång dag.

Det missade jag, det var alltså du som fyllde halvvägs till 100. :coffee-time: \M/

Användarvisningsbild

T Landström  
#355639Prestation är det väl inte...va ju bara att fylla i och klicka på skicka... ;)
Jag anmälde mig till C-kursen... (Nu lär det väl spinna på med Säker Skog och hur mycket pengar de tjänar :wink: )
Senast redigerad av T Landström sön 06 dec 2015, 18:33, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

sundelius  
T Landström skrev:Prestation är det väl inte...va ju bara att fylla i och klicka på skicka... ;)
Jag anmälde mig till C-kursen... (Nu lär det väl spinna på med Säker Skog och hur mycket pengar de tjänar;) )

Var ska du gå?
Jag har en del jobb på andras marker på gång så jag behöver nog ta AB kortet trots allt, därav frågan

Användarvisningsbild

T Landström  
sundelius skrev:
T Landström skrev:Prestation är det väl inte...va ju bara att fylla i och klicka på skicka... ;)
Jag anmälde mig till C-kursen... (Nu lär det väl spinna på med Säker Skog och hur mycket pengar de tjänar;) )

Var ska du gå?
Jag har en del jobb på andras marker på gång så jag behöver nog ta AB kortet trots allt, därav frågan

Säffle!

Användarvisningsbild

sundelius  
#355647Vilken eximinator :?:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).