Klockrent Jens.
Hade du inte haft stihl kängor hade jag gissat på stihl kalsonger. För minst ett stihl plagg har du väl jämt!
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
sundelius skrev:Det är faktiskt en fantastisk känsla. Har haft och tränat travhästar i min ungdom.
När dom någon gång vann var tillfredställningen total.
För skogstokar är det ungefär som när hela vinterns gallringsområde är färdigt och man står i änden och bara njuter
Hema skrev:sundelius skrev:Det är faktiskt en fantastisk känsla. Har haft och tränat travhästar i min ungdom.
När dom någon gång vann var tillfredställningen total.
För skogstokar är det ungefär som när hela vinterns gallringsområde är färdigt och man står i änden och bara njuter
Du menar som när man läser en spännade bok och boken precis tagit slut och man står där och undrar vad ska man göra nu och vad "tomt" det kändes helt plötsligt?
Krokmark skrev:Idag eldade jag för första gången på 7 månader i huset (totalrenovering)
Var lite spännande och se om allt var tätt och fungerade som det skulle.
Tömde sedan hästsläpet som var breddfullt med skräp för att sedan avsluta dagen med 2-3 timmars häatkörande på julmarknaden i grannbyn.

Erre skrev:Röjt ett par timmar i ösregnet.
Å när man kommer hem lagom trött å genomblöt så har frugan gjort saffranslängd i drivor!!!
Win!!!
Så det är hennes prestation som ska hyllas!
Erre skrev:Röjt ett par timmar i ösregnet.
Å när man kommer hem lagom trött å genomblöt så har frugan gjort saffranslängd i drivor!!!
Win!!!
Inte ofta jag skrattar så gott som jag gjorde då. Men, hon jobbar varje dag och jag har bara trevligt som pensionär, så i hälgen får hon ta det lite lugnt Erre skrev:Röjt ett par timmar i ösregnet.
Win!!!