Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14926 inlägg 4226039 visningar 232 följer Svara, dela mm...  

Re: Dagens prestation

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#353010Spännande, vilken typ av rör och kopplingar har använts? Bilder, för bövelen! :)

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#353020Tack ska ni ha!
Absolut, jag kan återkomma med en liten rapport med bilder.

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#353064Ping @mangan och övriga intresserade:

blog/Fredrik+Reuter/amator-vvs-rordragning-och-element_b-6749.html

brantek  
#353065Om jag trycker på länken kommer jag till tråden "vedknivs utformning"

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#353066Ja, det stämmer, det blir fel i appen ta mig rackarn! Du har bestämt hittat en bugg brantek, jag ska kolla vad som kan vara felet.
Den riktiga länken pekar till min blogg, undrar vad som händer om jag länkar till den?

blog/Fredrik+Reuter/

brantek  
#353072Då kom man rätt. [WHITE SMILING FACE]

Användarvisningsbild

nelson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#353074Kan inte komma till några bloggar genom appen? Fungerar bara om jag går ut på nätet i nuläget..

Användarvisningsbild

machonisti  
#353115Tandläkaren skulle fixa en enkel amalgamspricka imorse. Hörde hur han muttrade efter en tids borrande. Han borrade lite till och muttrade högre.
Det blev som de där gångerna man själv känner igen.
Enkelt och snabbt fixat. En felbedömning och vips har det enkla arbetet bytt karaktär och avancerat till ett krävande.

Tosca  
#353117Bara att beklaga dig då låter det som, usch.

Användarvisningsbild

machonisti  
Tosca skrev:Bara att beklaga dig då låter det som, usch.

En riktig karl gnäller aldrig. Förutom när han är förkyld eller har ryggvärk eller tandvärk!

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#353152Bytt till vinterdäck. Ett lager var helt slut. :(

Volundsmed  
#353159Fällt ett träd i en trädgård i Växjö, utan att krabba till något [FACE WITH TEARS OF JOY]

Användarvisningsbild

JensSkoog  
machonisti skrev:
Tosca skrev:Bara att beklaga dig då låter det som, usch.

En riktig karl gnäller aldrig. Förutom när han är förkyld eller har ryggvärk eller tandvärk!

Värst är det väl när karlen ska betala tandläkaren :mrgreen: :mrgreen:

skogshasse  
#353304om man nu får skriva om andra på denna tråd så är väl dagens största prestation att sossarna har vaknat (äntligen) samt några till partier så nu kan man kanske säga att dom tar rygg på ett annat parti som nästan alla kallar för rasister så det bör väl betyda att vi har många partier i riksdagen nu som man kan säga är rasister eller vad tycker ni andra jag bara frågar och undrar.

axwell  
skogshasse skrev:om man nu får skriva om andra på denna tråd så är väl dagens största prestation att sossarna har vaknat (äntligen) samt några till partier så nu kan man kanske säga att dom tar rygg på ett annat parti som nästan alla kallar för rasister så det bör väl betyda att vi har många partier i riksdagen nu som man kan säga är rasister eller vad tycker ni andra jag bara frågar och undrar.

Jag törs inte ropa faran över ännu. Åsa låtsades nog inte vara förtvivlad, snart får vi notan på eftergifterna som hon kan ha blivit lovad. 👎

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).