Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14910 inlägg 4224594 visningar 231 följer Svara, dela mm...  

Re: Dagens prestation

TheJo  
#351600Äntligen fick man hålla på med motorsågen igen några timmar :)
Sen blev det byta till vinterdäck på båda bilarna.

brassel  
#352046Prövar oss fram med nya ekipaget ytterligare en dag :)

Re: Sv: Dagens prestation

Sandström87  
#352086Inte dagen men veckans arbete har resulterat i detta. Vindfällen i contorta bestånd

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#352175Tog ner en grym ek, en bok och två fula lindar för en kompis och kapade till ved. Lite tråkigt med eken, eftersom det var några meter fin sågstock, men vem vill såga det som stått bredvid en sommarstuga med fågelholkar i allt som är grövre än fem cm i dia :wink:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#352315Min MS200 gav dårligt med olja till kedjan, så jag skruvade isär och blåste genom allt. Som jag misstänkte satt det kvar lite gegga här och var - undrar om det är efter att jag körde med Stihls bioolja 😈 som jag inte gillade als. Men nu kommer det olja som från ett borrehol i Nordsjön :lol:

Glömde ju självklart att fota med sågen i bitar :mrgreen:

brantek  
#352542Klarat en kväll själv med dottern som är 8 månader. Frun är iväg och roar sig. Nu har dottern däckat i sängen efter en lång stunds panikskrik efter mamma. Jag ligger bredvid och vågar inte röra mig.

Användarvisningsbild

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
brantek skrev:Klarat en kväll själv med dottern som är 8 månader. Frun är iväg och roar sig. Nu har dottern däckat i sängen efter en lång stunds panikskrik efter mamma. Jag ligger bredvid och vågar inte röra mig.

Ha ha, kan minnas känslan även om den är 27 år bort! Du kommer älska den här tiden om 20 år. :-)

Användarvisningsbild

rokon  
#352552Vet ej om någon kan slå min prestation, även om jag inte är så mycket för att mäta mig mot andra. Det räcker ju med att se till sig själv Men dagens prestation är att jag sålt mig själv, rokon finns ej längre kvar :???:

Användarvisningsbild

rokon  
#352560Alltså 2-hjulingen :grin:

Användarvisningsbild

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
rokon skrev:Vet ej om någon kan slå min prestation, även om jag inte är så mycket för att mäta mig mot andra. Det räcker ju med att se till sig själv Men dagens prestation är att jag sålt mig själv, rokon finns ej längre kvar :???:

Vad ska du då ta dig för alias här på skogsforum?;-)
/Niklas

Användarvisningsbild

rokon  
#352580Kanske hjullös då? :-BD

Användarvisningsbild

totte  
rokon skrev:Alltså 2-hjulingen :grin:

Hade inte en susning om Rokon (2-hjulingen alltså), var tvungen att leta fram och kolla. Tuffa grunkor!

Användarvisningsbild

rokon  
#352600Min var förregisterad som 2 hjulig traktor grymt dragstark

Användarvisningsbild

rokon  

Användarvisningsbild

sundelius  
brantek skrev:Klarat en kväll själv med dottern som är 8 månader. Frun är iväg och roar sig. Nu har dottern däckat i sängen efter en lång stunds panikskrik efter mamma. Jag ligger bredvid och vågar inte röra mig.

Det är nu ni bygger förtroenden, det kommer du ha nytta av när hon är i tonåren :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).