Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14910 inlägg 4224594 visningar 231 följer Svara, dela mm...  

Re: Sv: Dagens prestation

Bengt.Svensson  
Krokmark skrev:Du är inte intresserad av en tre-skärig Överum?

Nej, jag kör vidare med den här. Tack för erbjudandet!

Re: Dagens prestation

Niklas persson  
#343497Är på jakt efter en likadan kvernelandplog till min gamla deutz, om någon har en till salu eller vet någon som har är jag väldigt intresserad! Skåne eller angränsande...

Krokmark  
Mangan skrev:Funkar tre skär bakom en 135:a?

Det är nog i största laget...

Användarvisningsbild

totte  
Bengt.Svensson skrev:
JensSkoog skrev:
Mangan skrev:Bild på traktor?!

Och plog :grin:

På allmän begäran :-D

Charmant ekipage!

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#343551Fruntimmeret är på fruntimmerutflykt med några tjejer från jobbet, så jag fick göra lördagskvällsmiddag til två döttrar, en "svärson" och en tjej som gör visit med min yngsta dotter - blev visst bra, eftersom fläskfilet i brun sås med ris till blev borta innan jag var tilbaka från en sväng med hunden. :lol: Men, bröd, öl och aquavit gör nyttan :wink:

Användarvisningsbild

machonisti  
#343553En skön hemmakväll, Jens.
Med alla tillbehör!

Användarvisningsbild

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#343559Satte cykeln på bilen och körde till Varnhem. Sedan tog jag en drygt 6 mil lång cykeltur runt Valle härad. Kom till Timmersdala just när den lokala Pizzerian började med sin Pizza/Kebab-buffé för 85 kr + dryck :grin:
/Niklas

gamla drängen1964  
#343642Tog en promenad i skogen med hundarna på förmiddan.Gick ut till havet mycket knipor o vigg.Blev sugen på att fara ut med vettarna,men vet ej när jag får tid till det.

Användarvisningsbild

molnia  
totte skrev:Såna brytare skall faktiskt vara låsta enligt föreskrifterna. Gäller även när det inte finns påhittiga nötkreatur omkring.

huvudbrytaren var endast förberett för låsning i avslaget läge, så idag tog jag och borrade ett hål vid påslaget läge och stoppade dit en bult och mutter. eftersom jag hyr är det tacksamt att inte behöva styra med nyckel och hänglås.

Användarvisningsbild

machonisti  
#343668Murbruk i ett plåtämbar och tätade ett tak bestående av hemgjorda cementpannor. Trött i hela kroppen av spänning för jag är erbarmligt höjdrädd.

Blivande snickare  
#343670Strongt att du vågade dig upp iallafall :)

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#343712Nattens prestation är att jag har fotograferad månen med handhållit videokamera. Min yngsta dotter insisterade på att se eclipsen, så då fick jag ha klockan på tre och ta ut med kamera och dotter. 8-|

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#343979Ja, jag hörde i efterhand att det är 33 år tills nästa blodmåne. Man borde alltså kanske INTE missat denna gång som jag gjorde...
Tror du gjorde rätt Jens!

Kanske inte dagens prestation egentligen men har nu fått intyget från PRV (äntligen) att "Skogsforum" och "SFO" är registrerade varumärken till just, skogsforum. Himla kul! :-BD

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#343980Grattis. :-BD

Användarvisningsbild

sundelius  
#344000Ett varumärke som bara ökar i värde :-BD

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).