Socialt (mer om oss)

Dagens prestation

14954 inlägg 4264637 visningar 232 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: Dagens prestation

totte  
#341167Trevligt jobb.

Användarvisningsbild

Erre  
#3414408)

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Erre skrev:8)

Matchdags. 8)

Användarvisningsbild

Erre  
Vedmaskin skrev:

Matchdags. 8)

Haha. Man vet aldrig. :wink: Nu har dom linjer iallafall. Snett å vint. Dom gamla vaktmästartakterna har hunnit gå ur en. :sad:

Användarvisningsbild

Re: Sv: Dagens prestation

skogsjan695xl  
#341453Vi har haft vidareutbildning i rätt metod gallring idag.
Känd forummedlem höll i kursen.
Gissa vem detta är [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Användarvisningsbild

Göt  
Erre skrev:
Vedmaskin skrev:

Matchdags. 8)

Haha. Man vet aldrig. :wink: Nu har dom linjer iallafall. Snett å vint. Dom gamla vaktmästartakterna har hunnit gå ur en. :sad:

Är det nån som har märkt att du fixat planen...barn som använder den ....vuxna...kommunen :?:

Jag tycker att du gör det bra som fixar det åt dom ^:)^ :-BD

Användarvisningsbild

Erre  
#341465Dagisfröknarna är väldigt glada och tacksamma. Är lite småknattar där ibland och sparkar lite. Även kvällstid. Så fler än dagisbarnen nyttjar planen igen.
Man kanske bidrar till formandet av kommande fotbollsproffs. :grin: :wink:

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Erre skrev: Man kanske bidrar till formandet av kommande fotbollsproffs. :grin: :wink:

Med tanke på hur det gick mot ryssarna sist så kan all hjälp behövas. :wink:

Hema  
#341480Äntligen fått gräsmattan klippt efter veckor med regn. (känns så iaf) Sedan blev det lagning av grusvägen, både fyllning av hålor och lite grusspridning, där grusbilen inte kan tippa pga. "lågt" hängande telekabel.

Vi är många som fram emot fiberanslutningen. Förhoppningen är att vi då kan ta bort all telekabel som korsar vår grusväg på flera ställen.

Användarvisningsbild

Re: Sv: Dagens prestation

Fredrik Reuter  
skogsjan695xl skrev:Vi har haft vidareutbildning i rätt metod gallring idag.
Känd forummedlem höll i kursen.
Gissa vem detta är

Jorå, den mannen känns igen!
Men det är fusk att jag är med och gissar.
Försten som gissar rätt vinner en keps (+ att en till keps skickas till utbildaren så han har en bättre att ha på sig när han utbildar)... :grin:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
Erre skrev:Dagisfröknarna är väldigt glada och tacksamma. Är lite småknattar där ibland och sparkar lite. Även kvällstid. Så fler än dagisbarnen nyttjar planen igen.
Man kanske bidrar till formandet av kommande fotbollsproffs. :grin: :wink:

Gott jobbat Erre! När ordet sprids om planet, kommer dom nog. Ser det här jag bor. Bra för barnen med samlingsplatsar som bjuder på möjliheten till fysisk aktivität. :grin:

Användarvisningsbild

sundelius  
#341601Dagens var att hjälpa farfar och min yngste med deras projekt vid en sjö på min fastighet.
Vi slammade på lite bruk på deras riskoja, kommer behövas några lager till innan det där blir bra men nu är de igång i alla fall.
Fråga mig inte vad det ska vara bra för, så länge farsan orkar engagera grabben i skog och mark är jag nöjd :smile:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#341606En grabb med en farfar som det där är privilegerad! Jättetrevligt :grin: :grin:

Användarvisningsbild

Vardon  
#341609Bygger grabben koja i ris och betong - stabilt som fan som Dr Alban hade sagt :)

Dagens prestation får väl bli att ialla fall muntligen fått godkänt på en månads tjänstledig för skogsbruk i januari - det lär kunna ge fler prestationer i framtiden. Frågan är vad man ska göra bara...

TheJo  
#341624Fortsatt tömma en av lägenheterna. Blir mycket prylar trots att det endast är en liten lägenhet...

Vardon skrev:Dagens prestation får väl bli att ialla fall muntligen fått godkänt på en månads tjänstledig för skogsbruk i januari - det lär kunna ge fler prestationer i framtiden. Frågan är vad man ska göra bara...

Kanske det man skulle göra med all semester :roll:

Annons:
Eco Log
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).