sön 20 jul 2025, 19:34#888134Frugan kom hem med en keps kantareller idag.đ
SÄ ikvÀll blev det Toast kantarell.
Socialt (mer om oss)
Vad hade du pÄ tallriken idag?
lör 08 nov 2025, 18:50#898331Pojken o jag var pÄ öppet hus idag. PÄ mitt gamla lÀroverk inför gymnasievalet.
Restaurang eleverna serverade Ă€lgfĂ€rsbiffar till lunch. đ
Bara det att jag hade tagit upp fÀrsen ur frysen till kvÀllsmaten innan vi Äkte...
SĂ„ ikvĂ€ll sĂ„ blev det rĂ„djursbiffar.đ
MÄnga matalÄdor blir det ocksÄ.
Restaurang eleverna serverade Ă€lgfĂ€rsbiffar till lunch. đ
Bara det att jag hade tagit upp fÀrsen ur frysen till kvÀllsmaten innan vi Äkte...
SĂ„ ikvĂ€ll sĂ„ blev det rĂ„djursbiffar.đ
MÄnga matalÄdor blir det ocksÄ.
sön 08 mar 2026, 21:16#907387
Det gĂ„r Ă€ven bra med stekt lök och jordgubbssylt. đ
/Niklas
Vedmaskin skrev:Niking skrev:Blodpudding Àr underskattad eldmat!
/Niklas
Det Ă€r smaskens.đ
Jag brukar Ă€ven ha rĂ„rivna morötter o lingonsylt till.đ
Det gĂ„r Ă€ven bra med stekt lök och jordgubbssylt. đ
/Niklas
/Niklas
sön 08 mar 2026, 21:20#907388Grillade flĂ€skytterfile igĂ„r kvĂ€ll och gjorde klyftpotatis. Höll det enkelt och vi tog resterna idag.đ
Gjorde en pasta pĂ„ cheddar & jalapenjokorv till matalĂ„dan imorgon. SpĂ€dde med lite julskinka men det blev bra frĂ€s pĂ„ pastan Ă€n dĂ„ nĂ€r jag smakade av. đ€Ș
Gjorde en pasta pĂ„ cheddar & jalapenjokorv till matalĂ„dan imorgon. SpĂ€dde med lite julskinka men det blev bra frĂ€s pĂ„ pastan Ă€n dĂ„ nĂ€r jag smakade av. đ€Ș
sön 08 mar 2026, 21:59#907389
Du Ă€r en flitig kock. đ
Vedmaskin skrev:Grillade flĂ€skytterfile igĂ„r kvĂ€ll och gjorde klyftpotatis. Höll det enkelt och vi tog resterna idag.đ
Du Ă€r en flitig kock. đ
Usus magister est optimus
mÄn 09 mar 2026, 09:25#907405
Tackar đ
Det Ă€r roligt o hĂ„lla pĂ„ o prova lite olika grejer. Sedan Ă€r det inga halva lass dom gĂ€ller. đ
Det fĂ„r gĂ€rna bli nĂ„gra matlĂ„dor att frysa in. đ
Elis76 skrev:Vedmaskin skrev:Grillade flĂ€skytterfile igĂ„r kvĂ€ll och gjorde klyftpotatis. Höll det enkelt och vi tog resterna idag.đ
Du Ă€r en flitig kock. đ
Tackar đ
Det Ă€r roligt o hĂ„lla pĂ„ o prova lite olika grejer. Sedan Ă€r det inga halva lass dom gĂ€ller. đ
Det fĂ„r gĂ€rna bli nĂ„gra matlĂ„dor att frysa in. đ
Annons:

Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).