Socialt (mer om oss)
SFO skyttetÀvling trapp.
Den hÀr trÄden har en sammanfattning pÄ första sidan.
sön 19 aug 2018, 14:47#521940Tackar!đ€Trevligt att trĂ€ffa likasinnade! Tack för kul skytte och bra fika @erre!đđFör min del var det kul att frugan ville hĂ€nga med! Men dubbel vapenvĂ„rd för min del ikvĂ€ll! đ
sön 19 aug 2018, 17:25#521951Stort tack till Erre för ett trevligt arrangemang och god fika!
Och tack till er medskyttar för trevlig kamp och, som vanligt, givande samtal mellan skytterundorna.
@Vardon, för att inte beröra resultatnivÄn kan vi sÀga att jag lyckades utnyttja hemmaplansfördelen i Är!
Och tack till er medskyttar för trevlig kamp och, som vanligt, givande samtal mellan skytterundorna.
@Vardon, för att inte beröra resultatnivÄn kan vi sÀga att jag lyckades utnyttja hemmaplansfördelen i Är!
sön 19 aug 2018, 20:28#521974Tack Erre för ett som vanligt bra arrangemang. Alltid lika trevligt.
Och grattis till den regerande SFO-mÀstaren TÄndemÄla!
Och grattis till den regerande SFO-mÀstaren TÄndemÄla!
Here's to a logger who fills a need,
from houses to paper, from one little seed.
For those of you who wish to disagree,
try wiping your arse without felling a tree.
lör 11 maj 2019, 20:31#566101Intresse finns, vi fÄr hoppas att tiden rÀcker till ocksÄ.
Here's to a logger who fills a need,
lör 11 maj 2019, 21:12#566109MĂ„ste försöka försvara sin placering!đđ
sön 12 maj 2019, 12:18#566181Absolut! GÀller bara att datum passar men jag kommer gÀrna!
Annons:

Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).