Midnattsmekaniker.
Socialt (mer om oss)
Dagens bild
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
lör 30 maj 2026, 12:21#911634Tur för ekorren att hackspetten drev bort den innan den satt i sig såpass mycket talgbollar att den inte gått igenom gallret..😂
ons 03 jun 2026, 20:33#911916Under gårdagens arbete vid en småskola blev jag bjuden på sushi av ett av barnen. Innanmätet består av baksand omslutet av ett hagtornsblad fixerat med garn..😂
ons 03 jun 2026, 20:57#911919
Härligt när ungarna släpper fantasien lös🤩 🤩
anersimyra skrev:Under gårdagens arbete vid en småskola blev jag bjuden på sushi av ett av barnen. Innanmätet består av baksand omslutet av ett hagtornsblad fixerat med garn..😂
Jack of all trades, master of none!
ons 03 jun 2026, 21:01#911921
Ja..😂 man får sig många goda skratt när man jobbar bland ungar i förskoleåldern..🤣🤣
JensSkoog skrev:anersimyra skrev:Under gårdagens arbete vid en småskola blev jag bjuden på sushi av ett av barnen. Innanmätet består av baksand omslutet av ett hagtornsblad fixerat med garn..😂
Ja..😂 man får sig många goda skratt när man jobbar bland ungar i förskoleåldern..🤣🤣
tor 04 jun 2026, 20:50#911963Fruntimmeret hade sin sista samling med ungar och föräldrar i kväll.
Hon går i pension när sommarlovet inträffer.
I stället för de vanliga blommorna och chokoladen, fick hon ett äppelträd
i gåva 😍
Gissa vem som fick komma sig ut och plantera i kväll 😎
Det märklliga sammanträffet var ju att jag tidigare idag gjorde en sväng och tittade
efter ett äppelträd, men tänkte jag hellre skulle vänta till höstens rea eftersom
priset var 1490 kronor. 🤣 🤣
Hon går i pension när sommarlovet inträffer.
I stället för de vanliga blommorna och chokoladen, fick hon ett äppelträd
i gåva 😍
Gissa vem som fick komma sig ut och plantera i kväll 😎
Det märklliga sammanträffet var ju att jag tidigare idag gjorde en sväng och tittade
efter ett äppelträd, men tänkte jag hellre skulle vänta till höstens rea eftersom
priset var 1490 kronor. 🤣 🤣
fre 05 jun 2026, 20:02#912002Helsa på Gunhild 🤩 🤩
I år som i fjol har hon byggd sitt bo på parkeringen utanför sjukhemmet.
Dom tog bort boet ett par gånger, men hon är envis som fruntimmer
flest, och efter hon hade lagt sina äg, fick hon vara där, och
kommungubbarna gjorde en skylt. 😀
Tror det blir svårt att krävja betalning för "parkeringen" 🤣
I år som i fjol har hon byggd sitt bo på parkeringen utanför sjukhemmet.
Dom tog bort boet ett par gånger, men hon är envis som fruntimmer
flest, och efter hon hade lagt sina äg, fick hon vara där, och
kommungubbarna gjorde en skylt. 😀
Tror det blir svårt att krävja betalning för "parkeringen" 🤣
sön 07 jun 2026, 13:49#912059Några bilder från Gärdesloppet i Stockholm som samlade många gamla klassiska bilar i dag söndag.
Usus magister est optimus
sön 07 jun 2026, 21:08#912091Nu lever ju jag i en del av världen som brukar ha svårt att hitta andra blommor än tussilago till midsommarstången.
I augusti vet vi om jag är bra på förutsägelser eller inte
I augusti vet vi om jag är bra på förutsägelser eller inte
Förargelsen över dålig kvalité varar längre än glädjen över ett lågt pris

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).