SHR skrev:Erre skrev:SHR skrev:Vart har @erre gömt sig? Eller får man permanent semester efter att ha hoppat av moderatorrollen?
Finns inte på Facebook men har en massa vänner där jag kan förmedla mig.
Har inte Facebook alltså.
Nä. Hellre off grid
SHR skrev:Erre skrev:SHR skrev:Vart har @erre gömt sig? Eller får man permanent semester efter att ha hoppat av moderatorrollen?
Finns inte på Facebook men har en massa vänner där jag kan förmedla mig.
Har inte Facebook alltså.
Vedproducent skrev:Jasså. Fick en hälsning att Erre hälsar på Facebook. Var det någon som skojade med mig då?
Erre skrev:Vedproducent skrev:Jasså. Fick en hälsning att Erre hälsar på Facebook. Var det någon som skojade med mig då?
Nej. Lät en vän till mig hälsa är du gör ett grymt bra jobb vedproducent. Han delade bilder ifrån face till mig
Erre skrev:Ska ta det i övervägande.
Här har jag snart gjort mitt.
Stört.
Varit stolt sfoare i över 10 år å alltid pratat väl om sidan.
En sida för alla att komma till tals.
Men börjar man behandla medlemmar olika med regler å det jag nämnt ovan så känner jag att detta är inte platsen för mig längre.
Nyborg skrev:Med ett förbehåll om att det ska modereras, vad tycker forumägarna om att flera medlemmar som har utgjort kärnan av diskussionerna på detta forum till slut väljer att minska sin närvaro här? Vi är ( vad jag tror) ett flertal som tycker det är ledsamt efter att ha haft en trevlig gemenskap på detta forum inte ska tycka att det är självklart att fortsätta....
Nyborg skrev:Nyborg skrev:Med ett förbehåll om att det ska modereras, vad tycker forumägarna om att flera medlemmar som har utgjort kärnan av diskussionerna på detta forum till slut väljer att minska sin närvaro här? Vi är ( vad jag tror) ett flertal som tycker det är ledsamt efter att ha haft en trevlig gemenskap på detta forum inte ska tycka att det är självklart att fortsätta....
Måste väl finnas nån slags medelväg, allting måste väl inte handla om att hitta nya medlemmar för att få mer klick. Tar hårt på redan befintligt intresse och kompetens....