Socialt (mer om oss)

Fadäser (hur dum får man bli?)

2588 inlägg 728683 visningar 130 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

totte  
#251579 Haha, det vill till karaktär för att fortsätta efter en sån upplevelse :lol: :lol: :lol:

Min nikotinkarriär inleddes med rökning och det var pipa. Det var enklare att snatta tobak av farsan än cigg av morsan :oops: 8) Gamla avlagda pipor hade farsan många av. Har en del minnen av yrseltillstånd, konstig ansiktsfärg och mystiska kväljningar även jag. Snuset kom senare och då var jag redan välimpregnerad så det var bara problemet med att det rann som var lite knepigt i början, men det gick ju snart över.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

anersimyra  
#251602
totte skrev:Haha, det vill till karaktär för att fortsätta efter en sån upplevelse :lol: :lol: :lol:

Min nikotinkarriär inleddes med rökning och det var pipa. Det var enklare att snatta tobak av farsan än cigg av morsan :oops: 8) Gamla avlagda pipor hade farsan många av. Har en del minnen av yrseltillstånd, konstig ansiktsfärg och mystiska kväljningar även jag. Snuset kom senare och då var jag redan välimpregnerad så det var bara problemet med att det rann som var lite knepigt i början, men det gick ju snart över.
Ha, ha, ha, ja det där smygrökandet minns jag med. Premiären var en ciggarfimp vilken "avnjöts" dolt i en syrenberså, detta var före snuspremiären. Turligt nog så trodde vi att man skulle blåsa i den. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

totte  
#251604 :lol: :lol: :lol:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

JörgenO  
#253293 Jag var nere i garaget o filade en röjklinga innan maten. Det finns markeringar på filen som skall göra det enkelt att få rätt vinkel (15 grader).
Det kändes inte alls lika bra som när jag övade i höstas o skären blev konstiga och jag fick fila väldigt mycket.
När jag satt och åt slog det mig plötsligt att jag utgått från att filmarkeringarna skulle vara lodräta när de egentligen skall vara vågräta... Så vinklarna är nog närmare 75 än 15 grader, skall bli kul att se hur den funkar i skogen.

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

JensSkoog  
#253314 Det måste du berätta om när du provat!

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

anersimyra  
#253472 AJ, AJ, AJ !!!! Nyanskaffad dator med möjlighet att fota sig själv. När sambon satt och lekte med " kameran,"-
gled jag flinande förbi och öppnade morgonrocken. En perfekt bild på hårig buk med vidhängande -
" TASKPAKET " blev resultatet.
Radering av bilden föreföll framgångsrik.
Något senare svarar jag en ny kund via mail. Precis när jag trycker på sändknappen, upptäcker jag till min fasa en liten bifogad thumbnail !!! Jag inser att det måste vara " taskpakets bilden, :surp: :surp: " jag slår vilt på tangentbordet, :shock: :o paniksvetten bryter fram, @-) tanken att slå näven genom dataskärmen och på något sätt " fånga in " bilden far genom skallen. Nu har jag dock en sådan djävla tur att jag lagt mailet i utkastkorgen. FY FÖR DEN FAN, VILKEN DJÄVLA LÄTTNAD !!! ^:)^ ^:)^ ^:)^ Trots att jag raderade bilden, låg något kvar som gjorde bildhelvetet till en presentation till mina mail. :surp: :surp:

Avatar Fallback

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

jannee  
#253473 Kan du inte lägga ut bilden här så vi få se att du nu inte ljuger.
Om inte så sker kommer jag tyvärr att tvivla, ja på sanningsshalten

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

anersimyra  
#253477
jannee skrev:Kan du inte lägga ut bilden här så vi få se att du nu inte ljuger.
Om inte så sker kommer jag tyvärr att tvivla, ja på sanningsshalten
Den är för evigt raderad från hårddisken. :smile: Hoppas, jag. :shock:

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

JörgenO  
#253479
sf.JPG
sf.JPG (14.62 KiB) Visad 965 gånger

:grin:

Avatar Fallback

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

Blivande snickare  
#253481 :lol: :lol: Hur många har du skickat mail till före du märkte det? :shock:

Avatar Fallback

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

jannee  
#253483 Ta ett nytt foto vetja!!! Det är morgonrocken jag är intresserad av.

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

JensSkoog  
#253493 Otur för världen att du inte fick sändt den där ut til et evigt liv på netet! Hade blivit en ny tidsrekning: "Jaha, det måste ha varit tre år efter at anersimyra visade det hela på netet!" :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

anersimyra  
#253494
Blivande snickare skrev::lol: :lol: Hur många har du skickat mail till före du märkte det? :shock:
Det var det första och enda. Med en Macdator och Photo Booth sparas bilden automatiskt som en presentationsbild i mailen, trots att du raderar den från själva programmet. Ja, vilken rysare om jag märkt att alla kunder slutat svara, bilden var fan inte lätt att se, den låg längst upp till höger på skärmen och syntes knappt.. :surp:

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

anersimyra  
#253500
JensSkoog skrev:Otur för världen att du inte fick sändt den där ut til et evigt liv på netet! Hade blivit en ny tidsrekning: "Jaha, det måste ha varit tre år efter at anersimyra visade det hela på netet!" :mrgreen:
Här Jens, ser du hur jag gjort mig ett par badbyxor av en systempåse. Det var under en Triathlontävling sent sjuttiotal. På stranden stod hela staden för att följa tävlingen. När jag dök i sjön försvann såklart " badbyxorna " till östersjöns botten. Enda vägen upp var rakt framför stadens innevånare, så nog är " Den offentlig " sedan länge. :lol: :lol: :lol:
Ps: jag deltog inte i tävlingen, jag var en av många " packade " åskådare. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Fadäser (hur dum får man bli?)

totte  
#253521 =)) =)) =))

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).