Socialt (mer om oss)
vad spelar skogsforum för spel?
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
tor 13 jul 2017, 21:23#463819ingen som spelar LoL här då?
TS
tor 13 jul 2017, 21:33#463824Medal of Honor och nåt Sniperspel
Men jag spelar allt för lite och sällan.
Men jag spelar allt för lite och sällan.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
tor 13 jul 2017, 22:12#463834Detta med datorspel har jag spenderat allt för mycket tid med. Såpas mycket att det var ett problem i flera år kan tilläggas. Tack och lov så har det minskat till hållbar nivå.
Just nu så är Skyrim mest aktuellt på p.g.a internet problem. I övrigt så blir det lite World of tanks när tiden finns och internet funkar som det ska.
Har även spelat Battlefield, Diablo serien, Crossfie (CS kopia), LoL (får väl krypa till kors och erkänna det, allt för mycket med för den delen), The Witcher 2 , 3 och en massa annat.
Just nu så är Skyrim mest aktuellt på p.g.a internet problem. I övrigt så blir det lite World of tanks när tiden finns och internet funkar som det ska.
Har även spelat Battlefield, Diablo serien, Crossfie (CS kopia), LoL (får väl krypa till kors och erkänna det, allt för mycket med för den delen), The Witcher 2 , 3 och en massa annat.
tor 13 jul 2017, 22:28#463839
Paradox spel är notoriskt svåra att lära sig. Jag skulle föreslå att du börjar med Stellaris. Det är också ett Paradox Grand Strategy spel men mycket lättare att lära sig. Behärska det så blir Crusader Kings mer begripligt.
Camaro1969 skrev:Har köpt paradox-pack på steam, historiska strategispel. Har suttit säkert 50 timmar med crusader kings 2, men fattar fortfarande inget:( men vore kul om man kunde lära sig det!
Paradox spel är notoriskt svåra att lära sig. Jag skulle föreslå att du börjar med Stellaris. Det är också ett Paradox Grand Strategy spel men mycket lättare att lära sig. Behärska det så blir Crusader Kings mer begripligt.
//Joel - Månskensdräng och vetgirig vetare av oväsentligheter.
(Alstor 821, Volvo EC35c, Pilkemaster EVO36, Polaris diesel)
(Alstor 821, Volvo EC35c, Pilkemaster EVO36, Polaris diesel)
tor 13 jul 2017, 22:35#463841Jag spelade en del förr. Cs på pc och ett bilspel till playstation men nu för tiden blir det aldrig något. Jag kan komma ihåg hur jäkla roligt det var men när jag försöker idag kommer jag liksom aldrig tillbaka till den känslan så jag har övergivit dataspelen, inte roligt längre.
En halvbra plan beslutsamt genomförd idag är bättre än en perfekt imorgon.
lör 15 jul 2017, 04:59#463974Humm....
PC:
Skyrim
gamla Gta som typ san andreas/vice city
Gothic 3
Med mera
PS3/PS4
Gta V
Bf 3/4
Payday 2
The Witcher 3
Sly cooper trilogin
Lite allt möjligt med andra ord
PC:
Skyrim
gamla Gta som typ san andreas/vice city
Gothic 3
Med mera
PS3/PS4
Gta V
Bf 3/4
Payday 2
The Witcher 3
Sly cooper trilogin
Lite allt möjligt med andra ord
Husqvarna 346 XPG TRIOBRAKE
Husqvarna 55 XP
Husqvarna 560 XPG
Husqvarna 550 XPG
Husqvarna 390 XPG
Husqvarna 242 XPG 2x
Husqvarna E70
Husqvarna 545 FR
Mcculloch 10-10
Mcculloch 2-10
Mcculloch 1-40
Mcculloch mini mac 320
Mcculloch mini mac 310
Jonsered 2152
Husqvarna 55 XP
Husqvarna 560 XPG
Husqvarna 550 XPG
Husqvarna 390 XPG
Husqvarna 242 XPG 2x
Husqvarna E70
Husqvarna 545 FR
Mcculloch 10-10
Mcculloch 2-10
Mcculloch 1-40
Mcculloch mini mac 320
Mcculloch mini mac 310
Jonsered 2152
lör 15 jul 2017, 08:52#463984Väntar fortfarande precis som alla andra på Half lite 3, spelat sönder alla dom tidigare varianterna.
Men nu spelar man som sagt allt för sällan.
En gammal favorit från glansdagarna när man spelade som mest är ju Grim Fandango som nyligen släppts i en förbättrad version.
Nu spelar jag Hayday på mobilen, laddade hem åt ungarna, dom ledsnade men jag fastnade.
Men nu spelar man som sagt allt för sällan.
En gammal favorit från glansdagarna när man spelade som mest är ju Grim Fandango som nyligen släppts i en förbättrad version.
Nu spelar jag Hayday på mobilen, laddade hem åt ungarna, dom ledsnade men jag fastnade.
lör 15 jul 2017, 08:53#463985Hur hinner ni spela så mycket? [GRIMACING FACE]
Har inte haft igång ps3 an på säkert tre år men får ändå inte dagarna att röcka till allt man vill och måste göra
[emoji38]
Har inte haft igång ps3 an på säkert tre år men får ändå inte dagarna att röcka till allt man vill och måste göra
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
lör 15 jul 2017, 09:14#463988Man hinner nån timme ibland.. men visst är det kul med spel, man önskar man hade mer tid...
Såg spoiler på red dead redemption 2... på titeln låter det som nå science fictionspel.. men det är ju som gta fast i westernmiljö, verkar hur fränt sol helst!
Man kanske får tänka att man kör röjningssimulator irl;) så förenar man nytta med nöje:)
Såg spoiler på red dead redemption 2... på titeln låter det som nå science fictionspel.. men det är ju som gta fast i westernmiljö, verkar hur fränt sol helst!
Man kanske får tänka att man kör röjningssimulator irl;) så förenar man nytta med nöje:)
Valtra 6750, Ford 7700, BM 4400, DB 990, Pilkemaster evo36, Canam 400, Kranman P25 B Pro, BMF 11t1 Pro, SM868,Bröderna Lindqvist 1958, Woodmizer MP260,Stihl 362, 261, 201, Husqvarna 550xpg, 545fxt
sön 16 jul 2017, 14:16#464132 Älskar Skyrim och har lirat igenom alla DLC:er, men just nu så är det Battlegrounds på Steam som tar liiiite för mycket av min lediga tid. Det är sjukt vanebildande!
Uvskogen skrev:Just nu ett återbesök i Skyrims värld. Annars Doom, Fallout och några liknande.
Återvänder ibland även till Ms Flightsim!
Fast favoriten är Halflife, alla varianter.
sön 16 jul 2017, 14:25#464134Spelade mycket Call of Juarez : bound in blood förut.....sen la datorn av och det har inte blivit nån ny
Detta är ett avslutat konto. Kontot kan inte svara på frågor och inte ta emot PM.
ons 19 jul 2017, 09:11#464567Har bara pc så det blir lite Counter-Strike Global Offensive/Condition Zero,Euro Truck Simulator 2,Age of Empires II,World of Tanks/Warships/Warplanes när jag har tid och lust blir inte mycket på veckorna med spelande tyvärr

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).