Socialt (mer om oss)
Månadens Skogsbild Juni och Juli 2017 [tävling]
tis 30 maj 2017, 19:06#457215Ny skog etableras [emoji268] [emoji4] [emoji268]
tis 30 maj 2017, 19:08#457216Solnedgång på Glaskogen [emoji295]
ons 31 maj 2017, 18:52#457340
mån 26 jun 2017, 13:39#461380Hej,
Elmia wood och Forestry lanseringen gjorde att månadens bild inte hans med från min sida nu i Juni.
Vi förlänger därmed denna juni-tävling till en sommartävling som innefattar även juli.
Det är bara att mata på med bra bilder och trycka "Gilla" på de bilder man tycker är bra.
Obs! Bilder som redan ligger här i tråden är MED i tävlingen, de går fortfarande att rösta på, likaså nya som läggs in!
Elmia wood och Forestry lanseringen gjorde att månadens bild inte hans med från min sida nu i Juni.
Vi förlänger därmed denna juni-tävling till en sommartävling som innefattar även juli.
Det är bara att mata på med bra bilder och trycka "Gilla" på de bilder man tycker är bra.
Obs! Bilder som redan ligger här i tråden är MED i tävlingen, de går fortfarande att rösta på, likaså nya som läggs in!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).