lör 30 apr 2016, 03:38#389739
osäker om ja ska säj nå
åkte ner i källarn under tonåren , riktigt jäkligt var det,kompisarna förstog inte , sen var det tufft efter studenten med arbetslös , arbeslös förmedlingen drev ut en på diverse skit jobb , kring jul 2013 åkte man ner i källarn så de sjöng om det ,af lurade en och sitta å skala potatis 6h om dagen och af sa hela tiden att jag skulle få skogsjobb närsom ,men sen kom det ut att det skogsjobbet dom tänkte på var gräs röjning med trimmer 😡 , efter julen fick man bo en tid på stödboende då man inte kunde bo hemma , feb 2014 så fick jag äntligen min första skogs praktik igenom lss , det gick väldigt väl och jobbade full tid som praktikant, nästa käft smäll kom i okt då praktik ledarn sa upp en då han vägrade och stå för motorsågs kortet , men jag kunde få jobba åt han tills dec , men det gjorde jag inte , tog mitt pick och pack ,sa upp praktiken och flyttade ut i skogen , blev sjukskiven i okt 14 , efter många turer hit och dit å en sväng som hemlös så bor jag där jag bor nu , går arbetsinriktad praktik nu , fast bara halvtid , vill kunna gå ut och gå i skogen och njuta av livet 4 dar i veckan
chefen är snäll men dock så förstår han inte att man kan må dåligt i skallen ,så jag tittar lite försikigt efter annat , hellst skulle man väl vilja äga sitt egna torp men men ...
är sjukskriven tom 2017
jag tycker att det är bra att ts skrev , jag tror om man får skriva av sig så släpper det lite på tankarna i huvet
sen håller jag med er
jag tycker att det är inget och skämmas över att man mår dåligt psykist men tyvärr så är samhället väldigt oförstående , och skogs industrin är en väldigt matcho kutur kring , man ska helst vara störst vackrast bäst å kunna tugga 5 kilo tagg tråd på en minut
sen så har jag en diganos , har en ej mött en skogsarbetare som vill/kan förstå att sånt finns , trist att de ska vara så
så summan karde mumman
prata,skriv om man mår urk , som vän om nån pratar skiver att dena mår urk lyssna och försök och förstå