mån 24 maj 2021, 14:51#714049Hej!
SKOGSBRUKARE/SKOGS & JORDBRUKARE I SKÅNE SÖKES
Jag kommer från produktionsbolaget FLX TV AB. Ett stort bolag som gjort bland annat Solsidan och nya Jönssonligan.
Nu är vi igång i ett nytt projekt som kommer visas på Discovery +. En sanningsbaserad Drama-Thriller där huvudkaraktärerna är skogsbrukare! Vi kommer spela in i vackra Skåne i sensommaren.
Jag är i jakt på någon som har en egen gård i skåne och som sköter skog och jord, eller endast skog. Som hade varit intresserade av att kunna hjälpa oss med frågor angående bruket. Kontakta gärna mig om du är intresserad! MVH
Amanda
Socialt (mer om oss)
TV serie söker skogsbrukare i Skåne
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
Re: TV serie söker skogsbrukare i Skåne
mån 24 maj 2021, 15:53#714055
Liten undran om vilken produktion du varit involverad i?
masyngel skrev:Surgubbekommentar:
Att jobba med TVproduktioner innebär oftast att bli blåst.
Bara mina egna erfarenheter...
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
mån 24 maj 2021, 15:59#714057
PH? 😎
gnisten83 skrev:masyngel skrev:Surgubbekommentar:
Att jobba med TVproduktioner innebär oftast att bli blåst.
Bara mina egna erfarenheter...
PH? 😎
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
mån 24 maj 2021, 17:05#714060Ett populärt program med gamla idrottare.
Har kompisar som pysslat med andra svenska program.
Några tjänade bra på fångarna på fortet, eftersom de var proffs på sina uppgifter.
Att hjälpa till, suger.
Rådgivare, värdelöst om man inte tar betalt.
Har kompisar som pysslat med andra svenska program.
Några tjänade bra på fångarna på fortet, eftersom de var proffs på sina uppgifter.
Att hjälpa till, suger.
Rådgivare, värdelöst om man inte tar betalt.
Husqvarna 425T, 445 II, 343 R. Fiat Panda (mod.141).
tis 25 maj 2021, 08:42#714153Vad tråkigt att du fått den upplevelsen! Men alla produktioner är ju olika och just reality kan vara lite speciellt. Detta är dock ingen reality utan en seriös produktion, för en tv serie med 5 avsnitt med ettablerade skådisar och en ettablerad regissör. 🙂
TS
tis 25 maj 2021, 12:55#714168
Är huvudrollen tagen? Annars anmäler jag mig som frivillig 😎
amandae skrev:Vad tråkigt att du fått den upplevelsen! Men alla produktioner är ju olika och just reality kan vara lite speciellt. Detta är dock ingen reality utan en seriös produktion, för en tv serie med 5 avsnitt med ettablerade skådisar och en ettablerad regissör. 🙂
Är huvudrollen tagen? Annars anmäler jag mig som frivillig 😎
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).