Socialt (mer om oss)

Vad har ni i glaset?

3790 inlĂ€gg 747470 visningar 173 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#567971
Nyborg skrev:
Bilagan $matches[2] finns inte lÀngre
Alla tiders..


VĂ€ldigt god đŸș....skĂ„l pĂ„ er... :-bd
VÀldigt vÀldigt god..

Elmia
AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Samlarn  
#568062 Inköpt pĂ„ bolaget, gratulanterna gjorde en mix av öl Ă„t mig dĂ„ de vet att jag gillar att testa lite olika och denna va bra 👍

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#568073
Samlarn skrev:Inköpt pĂ„ bolaget, gratulanterna gjorde en mix av öl Ă„t mig dĂ„ de vet att jag gillar att testa lite olika och denna va bra 👍


DÄ ska jag köpa ett par( för mig blir det ca 24st) och prova..

Tack för tipset..👍👍

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Kse  
#568656 Farsan fyller Ă„r idag och dĂ„ Ă€r det hans whiskey som gĂ€ller, Ă€ven om jag hellre tar en Singel malt sĂ„ slinker Ballentines ner utan problem, den har man fĂ„tt sen man lĂ€mnade nappflaskan. 😄
Å grattis farsan.

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

TĂ„ndemĂ„la  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#568663
Kse skrev:Farsan fyller Ă„r idag och dĂ„ Ă€r det hans whiskey som gĂ€ller, Ă€ven om jag hellre tar en Singel malt sĂ„ slinker Ballentines ner utan problem, den har man fĂ„tt sen man lĂ€mnade nappflaskan. 😄
Å grattis farsan.
1559243273_4ae7b8ae-7b81-449f-813a-2a669446294f.jpeg

Den passar ju bra med för ni har vĂ€l gĂ„tt om köldskadade ballar dĂ€r uppe!đŸ€”đŸ˜Š
Senast redigerad av TÄndemÄla tor 30 maj 2019, 21:29, redigerad totalt 1 gÄng.

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#568666
Kse skrev:Farsan fyller Ă„r idag och dĂ„ Ă€r det hans whiskey som gĂ€ller, Ă€ven om jag hellre tar en Singel malt sĂ„ slinker Ballentines ner utan problem, den har man fĂ„tt sen man lĂ€mnade nappflaskan. 😄
Å grattis farsan.
1559243273_4ae7b8ae-7b81-449f-813a-2a669446294f.jpeg



Ta en frĂ„n mig ocksĂ„, grattis. \:d/ đŸ€—

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Erre  
#568667 Grattis till coolaste timmerbilschaffisen!
:ymparty: :ymparty:
Å skĂ„l med sĂ„klart.

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#568668 Gamla kÀra Ballantines, ja den Àr klart drickbar! LÀngre tillbaka nÀr skatten pÄ spriten satte i proportion till inköpspriset sÄ var single malt och överhuvudtaget exklusiva spritsorter jÀmförelsevis grÀsligt dyra. DÄ tyckte man att en Ballantines var rena lyxen, jÀmfört med t ex Standard Selection, om nu nÄgon minns den hemska "brÀnnoljan".

Rödvin till maten, Big Zin. Petade i mig en Bulleit boubon sen. Fortfarande lite insnöad pÄ USA-whisky.

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Erre  
#568673 En Raspberry SURprise :-bd

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

BM Buster  
#568678 Fick lov att ta en Talisker för vĂ€rmens skull!đŸ€€

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

BM Buster  
#569818 Dagen till Ă€ra fick det bli lite Japansk whiskey, Nikka,from the barrel! En av dom godare!đŸ€€

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Vedmaskin  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#569822 Kranvatten Àr rÀtt gÄngbart idag. #:-s

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#569835 Vatten har det nog Äkt ner nÄn halvgallon idag. Nu rundade jag av med en liten Carlsberg treochenhalva.

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#569836 Var ivĂ€g pĂ„ fruns kusins födelsedag, och hans mor bjöd pĂ„ iskall đŸș med smörgĂ„stĂ„rta....
Mmmmm.. synd man inte hade en bit ikvÀll, men det fÄr bli en iskall Kopparbergs special brew.... :-bd

AnvÀndarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Nyborg  
#570001 Öl Ă€ gött!

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).