Arbetskläder för skogen

Varselbyxor med några krav

2 inlägg 1362 visningar 2 följer Svara, dela mm...   

Varselbyxor med några krav

BM-röd  
#854395 Söker varselbyxor klass 1, som skall vara vida så man får dem över stövlarna, de ska inte smälta sönder om man råkar starta vinkelslipen och svetsa lite. Och de ska ha hölster fickor som går att stoppa in i de vanliga. Skulle gärna vela få förslag på några vettiga byxor då jag tycker det är en djungel att leta på nätet och att åka till butik blir tidsödande plus att de sällan har nåt som faller mig i smaken

TS
Användarvisningsbild

Re: Varselbyxor med några krav

T Landström  
BM-röd skrev:Söker varselbyxor klass 1, som skall vara vida så man får dem över stövlarna, de ska inte smälta sönder om man råkar starta vinkelslipen och svetsa lite. Och de ska ha hölster fickor som går att stoppa in i de vanliga. Skulle gärna vela få förslag på några vettiga byxor då jag tycker det är en djungel att leta på nätet och att åka till butik blir tidsödande plus att de sällan har nåt som faller mig i smaken

https://www.fristads.com/sv-se/webshop/ ... 100279-541

Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Vreten skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).