Arbetskläder för skogen

Bt kåpor, Peltor mot Sena

49 inlägg 18271 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Bt kåpor, Peltor mot Sena

Klyv Bixby  
#799210 Måste förtydliga min tanke. Menar att innan ni börjar såga och processa så ringer ni till varandra å sen jobbar ni å när ni är klara lägger ni på, dvs kanske ett 3h samtal innan första rasten osv.

   TS
Avatar Fallback

Re: Bt kåpor, Peltor mot Sena

Nisse Husberg  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#799223 Nä, det går inte för jag lyssnar hela tiden på P4plus :-).

Användarvisningsbild

Re: Bt kåpor, Peltor mot Sena

AndreasBe  
#799241 Jo, det är ju en lösning som absolut kan vara värd att prova. Men jag tänker att det är lite segt att höra varandra precis hela tiden. En röststyrd radioapp på telefonen skulle jag vilja hitta och testa.

Klyv Bixby skrev:Måste förtydliga min tanke. Menar att innan ni börjar såga och processa så ringer ni till varandra å sen jobbar ni å när ni är klara lägger ni på, dvs kanske ett 3h samtal innan första rasten osv.

Avatar Fallback

Re: Bt kåpor, Peltor mot Sena

Nisse Husberg  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#799255 Det beror på vilken telefon du har. Hellbergs kan ta kontakt med röststyrningen genom att man håller in mellersta knappen ganska länge. Jag har ingen röststyrning så jag kan inte använda den funktionen. Appen Zello har jag inte testat men den kan man koppla en handledsknapp till (för 99 dollar ...).

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).