Arbetskläder för skogen

Köpa Husqvarna T-Shirt

13 inlägg 9908 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#316728 Tjena! Jag tänkte ta och införskaffa mig lite T-shirts från Husqvarna, men jag hittar inget... Och jag vill inte beställa från USA heller. Nån som vet vart man kan få tag i lite? :smile: Tack på förhand!



   TS
Avatar Fallback

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#316755 Njaaa Mera så typ http://www.richmondsgroundcare.co.uk/im ... 42x300.jpg

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

weldion  
#316781 Inte den här då? =)

Bild

Avatar Fallback

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

Jim_the_one  
#316784 Jag köpte några stycken på Elmia Wood. Gissar att dom även kommer ha det i år med.
Kan kolla med min handlare om han kan få tag på dom.

Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#316916
weldion skrev:Inte den här då? =)

Bild


Ja men precis! Tycker det verkar konstigt att man inte kan beställa från deras sida?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

Peteflamingstar  
#316989 Jag tycker gott Husqvarna skulle kunna bjussa på en t-shirt till intresserade. Skickade ett mejl till dem och skrev att jag ville ha en keps, som de sedan skickade. Skrev att jag under åren säkert handlat Husqvarnagrejer för närmare 20-30 tusen...

Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#316993 Tänkte en eller två till mig och sen en till lillkusinen grabben fyller år snart. Man kan aldrig börja för tidigt med Husqvarna!

   TS
Avatar Fallback

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

Jim_the_one  
#317050
Peteflamingstar skrev:Jag tycker gott Husqvarna skulle kunna bjussa på en t-shirt till intresserade. Skickade ett mejl till dem och skrev att jag ville ha en keps, som de sedan skickade. Skrev att jag under åren säkert handlat Husqvarnagrejer för närmare 20-30 tusen...


:-?
Jag som handlat för i runda slängor 40 tusen senaste 2åren.

Får nog ta å skriva jag me

Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

Peteflamingstar  
#317067
Jim_the_one skrev:
Peteflamingstar skrev:Jag tycker gott Husqvarna skulle kunna bjussa på en t-shirt till intresserade. Skickade ett mejl till dem och skrev att jag ville ha en keps, som de sedan skickade. Skrev att jag under åren säkert handlat Husqvarnagrejer för närmare 20-30 tusen...


:-?
Jag som handlat för i runda slängor 40 tusen senaste 2åren.

Får nog ta å skriva jag me


Ja gör det! Husqvarna får ju marknadsföring för en liten peng, av folk som gärna vill bära deras logga. Därav mitt resonemang att de kan bjuda på en t-shirt också! :wink:

Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#317133 Borde ju inte vara helt omöjligt, frågade om vart man kunde få tag i bakgrundsbilder till datorn i hög upplösning. Fick tillgång till deras bildbank!!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

TrioBrake  
#321736 Uppdatering! Efter lite flörtande med Husqvarna så skickade dom två T-Shirts till mig :) Med logga och text !

   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpa Husqvarna T-Shirt

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#321801 Annars brukar det ju kunna fungera att komma in med en fin stihl t-shirt eller stihl keps på en husqvarna butik :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).