Seb macahan skrev:Och så snackar dom att dagens tonårstjejer får ätstörningar och taskig självuppfattning av att läsa veckotidningar och se på reklam. Det är ju ingenting mot vad man känner här på forumet184cm hit och 80kg dit. Jag ska köpa ett parti gjutesäckar i stl 100kg o binda runt benen med balasimme......
Om man nu är 184cm och består av vi kan ta som exempel baratyp ca 104kg ren och skär råstyrka monterad på en kraftig benstomme
, finns det då inga byxor eller!!!!!!??????? Fast det e klart det vet ju inte ni, på barnavdelningen
har de ju inte de storlekarna.
Arbetskläder för skogen
Stihl X-Fit/Husqvarna technical extreme
fre 20 dec 2013, 07:55#251252
fre 20 dec 2013, 12:25#251277Ja jag skratta gott å sebs inlägg också
men samtidigt så vill jag säga till alla tonårstjejer som läser det här att du är bra precis som du är ! Kjamizz
men samtidigt så vill jag säga till alla tonårstjejer som läser det här att du är bra precis som du är ! Kjamizz
Valmet, Mowi, Husqvarna, Suzuki!
Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
Ps. Det vore förjävligt om fruntimmret sålde min skogsutrustning för det pris jag sade att jag köpte den för !!
fre 20 dec 2013, 12:53#251286
Måste väl sägas till seb också att du är bra precis som du är
stektlök skrev:Ja jag skratta gott å sebs inlägg ocksåmen samtidigt så vill jag säga till alla tonårstjejer som läser det här att du är bra precis som du är ! Kjamizz
Måste väl sägas till seb också att du är bra precis som du är
2CVtrac (1951-2012), Homelite ZIP-6 (1960), Homelite SXL-12 (1964), Brumi tvåhjulstraktor (1965), Bolens jordfräs (1968), Gilson 55257 (1981), Jonsered 621 (1972), Jonsered 520 SP (1984), Partner 4200 (2007)
fre 20 dec 2013, 22:38#251395
KJAMIZ till alla för bövelen Tosca, det tror jag vi kan enas om !
ps. frå en me bullimi (utan spy delen)
Tosca skrev:Fick inte han nån kjam?
KJAMIZ till alla för bövelen Tosca, det tror jag vi kan enas om !
ps. frå en me bullimi (utan spy delen)
Valmet, Mowi, Husqvarna, Suzuki!
fre 20 dec 2013, 23:16#251412Tro på faan gubbar. Jag hittade ett par brallor som var lagom utan några designmärken från Markus Schenkenberg. Stihl X-fit med jacka. Puhhh svettigt för börsen. By the way XL. Att dom började leta efter alspån och enris o prata om schysst julkorv i affären när jag provade ett par L är ju inget vi behöver älta i oändlighet. Nu ska vi bara se till att få ett par timmar ledigt från Julstök så man kan testa dom. Funderar nästan på o ha dom när jag ska ut o hugga mig en julgran i helgen. Jag brukar göra det med kaliber 12 så sågskydd är kanske inte nödvändigt. Ha en go helg
the problem is not the problem the problem is your attitude about the problem
fre 03 jan 2014, 23:08#254698Grymt nöjd med mina HVA TE men lite besviken på det grova tyget på knäna. Slant med kroken först dagen jag använde dem och snittade ett 2 cm lång glipa i det tyget. Trodde nog det skulle vara lite tåligarare just där. Men men nu är det lagat. Sen är det ju synd att de blir så jävla sketna så man inte ser så cool ut efter ett tag
sön 05 jan 2014, 20:25#255309Jäkla otur med kroken! Kan tänka mig att det blev några väl valda ord ute i skogen när det hände.
Visst syns skiten bättre på orange jämfört med svart, men du vet väl vad man säger;
"never trust a guy with shiny gear". Så lite skit är bara bra för imagen.
Visst syns skiten bättre på orange jämfört med svart, men du vet väl vad man säger;
"never trust a guy with shiny gear". Så lite skit är bara bra för imagen.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).