Arbetskläder för skogen

Tips på huggarbyxor

139 inlägg 87569 visningar 27 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: Tips på huggarbyxor

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#874520Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎

Användarvisningsbild

svampbob  
th skrev:Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎

Jag har kört Pfanner de senaste tio åren och såg att Skogma nu hade kampanj på just under 4000 kr för byxorna.

Någon som har provat Oregon och går dom att använda i praktisk arbete? En fjärdedel av priset är lite lockande.

Användarvisningsbild

Odalbonden  
svampbob skrev:
th skrev:Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎

Jag har kört Pfanner de senaste tio åren och såg att Skogma nu hade kampanj på just under 4000 kr för byxorna.

Någon som har provat Oregon och går dom att använda i praktisk arbete? En fjärdedel av priset är lite lockande.

Har Oregon Waipoua 3 två par,helt okej.Snittade tyvärr upp ena paret sist 😁 Har även Hqv Technical Extreme.Dom är i en klass för sig,Stretch överallt 👍

Användarvisningsbild

prodigys  
svampbob skrev:

Oregons byxor har väldigt hög midja så om man har lite mage ivägen så hamnar grenen väldigt långt ner vilket såklart begränsar rörligheten.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).