Arbetskläder för skogen
Tips på huggarbyxor
tis 11 mar 2025, 19:50#874520Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎
tis 11 mar 2025, 21:46#874537
Jag har kört Pfanner de senaste tio åren och såg att Skogma nu hade kampanj på just under 4000 kr för byxorna.
Någon som har provat Oregon och går dom att använda i praktisk arbete? En fjärdedel av priset är lite lockande.
th skrev:Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎
Jag har kört Pfanner de senaste tio åren och såg att Skogma nu hade kampanj på just under 4000 kr för byxorna.
Någon som har provat Oregon och går dom att använda i praktisk arbete? En fjärdedel av priset är lite lockande.
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tis 11 mar 2025, 22:35#874543
Har Oregon Waipoua 3 två par,helt okej.Snittade tyvärr upp ena paret sist 😁 Har även Hqv Technical Extreme.Dom är i en klass för sig,Stretch överallt 👍
svampbob skrev:th skrev:Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎
Har Oregon Waipoua 3 två par,helt okej.Snittade tyvärr upp ena paret sist 😁 Har även Hqv Technical Extreme.Dom är i en klass för sig,Stretch överallt 👍
sön 16 mar 2025, 06:54#874954
Oregons byxor har väldigt hög midja så om man har lite mage ivägen så hamnar grenen väldigt långt ner vilket såklart begränsar rörligheten.
svampbob skrev:th skrev:Det är väl t.o.m. en hel del dyrare? Bilden visar en Oregon Yukon som bara kostar 999:- på Jula och 1385:- på Billiga Arbetskläders rea 👎 👎
Oregons byxor har väldigt hög midja så om man har lite mage ivägen så hamnar grenen väldigt långt ner vilket såklart begränsar rörligheten.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).