Traktorn i skogen

Kranspetsstyrning från Kronos?

6 inlägg 1420 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Kranspetsstyrning från Kronos?

volvo_per  
#787167 Hej!

Ska köpa en ny valtra traktor med Kronos kran på jakefäste och undrar vad ni tycker om kranspetsstyrning? Vill gärna höra era erfarenheter av det då det kostar en slant och kan ej bestämma mig om jag ska ha det eller ej. Vad tycker ni som kör med det? Är det värt pengarna?
Krånglar det?



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Kranspetsstyrning från Kronos?

svampbob  
#787168
volvo_per skrev:Hej!

Ska köpa en ny valtra traktor med Kronos kran på jakefäste och undrar vad ni tycker om kranspetsstyrning? Vill gärna höra era erfarenheter av det då det kostar en slant och kan ej bestämma mig om jag ska ha det eller ej. Vad tycker ni som kör med det? Är det värt pengarna?
Krånglar det?


Det är nog som med antisladdsystem man märker hur bra det är först då saknar det.

Igår hade jag lyckats slå av kranspetsstyrningen och kranen betedde sig inte som jag ville.

Avatar Fallback

Re: Kranspetsstyrning från Kronos?

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#787182 Hur mkt extra vill dom ha för de?

Avatar Fallback

Re: Kranspetsstyrning från Kronos?

volvo_per  
#787184 Ca 50 000 med allt

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kranspetsstyrning från Kronos?

Bert1  
#787223 Å ja som e okunnig vad är detta för funktion?

Avatar Fallback

Re: Kranspetsstyrning från Kronos?

volvo_per  
#787225 Läs på Kronos hemsida vad det är :) söker främst erfarenheter från personer som använder det.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).