Traktorn i skogen

New Holland i skogen

273 inlägg 167621 visningar 38 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Loof  
#159958 Tack alla för era kloka kommentarer! Beställde allt idag (inklusive broms) och fick dessutom rabatt så det blev bra pris till slut i alla fall. Däcken kan jag lägga på senare om det behövs. Nu är allt färdigt och det är bara att vänta..... och vänta......

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Bengt.Svensson  
#160054 Grattis och hoppas du blir nöjd med investeringen!

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

zeetorg  
#160475 Härligt!

   TS
Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

fredden  
#160586 Har suttit och tittat efter bilder.

Vore kul med bilder hur det ser ut inuti, vore även kul om någon kan lägga in en film när dom kör i skogen.

Mvh

Fredrik

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Loof  
#160635
fredden skrev:Har suttit och tittat efter bilder.

Vore kul med bilder hur det ser ut inuti, vore även kul om någon kan lägga in en film när dom kör i skogen.

Mvh

Fredrik


Ska lägga upp lite bilder så fort jag får min traktor. Men det döjer ett par veckor. I helgen har jag lånat en Terri 3020 av min kompis som äger företaget som tillverkar Terri. Ska bli kul att testa den under tiden. Kanske lägger upp lite bilder på äventyret i helgen även om det är fel tråd :grin:

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Loof  
#165368 Idag var det premiär med nya traktorn!!!!! Körde ett par lass från skogen och allt funkar perfekt!! Ska lägga upp bilder är jag hinner!!

Användarvisningsbild

Re: New Holland i skogen

Seb macahan  
#167071 Hej. Jag köpte en T6020elite i somras. Då behövde jag ingen skogstraktor. Nu behöver hag det. Någon som vet om ölmstad kan bygga om redan levererade maskiner?

Användarvisningsbild

Re: New Holland i skogen

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#167089 Det är väl inget problem? En extra frakt bara.

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Bengt.Svensson  
#167109
Seb macahan skrev:Hej. Jag köpte en T6020elite i somras. Då behövde jag ingen skogstraktor. Nu behöver hag det. Någon som vet om ölmstad kan bygga om redan levererade maskiner?

De fixar det. Jag frågade om just detta på förra Skogselmia och det var inga problem. Det kostar runt 30' till en TL90 (beroende på vad man vill ha; bukplåt, snurrstol, etc), antar att det är liknande till de senare blå traktorerna.

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

gilen  
#169686
Loof skrev:Idag var det premiär med nya traktorn!!!!! Körde ett par lass från skogen och allt funkar perfekt!! Ska lägga upp bilder är jag hinner!!

Saknar bilder. Men hoppas att ekipaget funkar bra.

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Loof  
#169844
gilen skrev:
Loof skrev:Idag var det premiär med nya traktorn!!!!! Körde ett par lass från skogen och allt funkar perfekt!! Ska lägga upp bilder är jag hinner!!

Saknar bilder. Men hoppas att ekipaget funkar bra.


Fixade inte lägga upp bilder här via ipad. Jag har nu lagt dom i mitt album via den nya appen så ni får söka under bilder med sökord LOOF. Om ngn vet hur man laddar upp via ipad hör av er. Jag har lite videor också men dom går inte ladda upp via appen, hur göra man med det? Ska ta mer kort och lägga i albumet så fort jag hinner. Ledsen för dröjsmålet men det har varit mina bristande tekniska kunskaper :grin:

Användarvisningsbild

Re: New Holland i skogen

Mäki  
#169863 Här är dina bilder Loof:

6759

6760

6761

6762

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

gilen  
#169974 Mycket snyggt ekipage. skall bli kul att se om du får till lite film också.
Har själv tittat lite på NH, men en driven vagn står överst på önskelistan.

Användarvisningsbild

Re: New Holland i skogen

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169978 Jo det var fina bilder på ett fint ekipage, en film/bilder på bukplåten vore fint.
Rymlig hytt är mkt behagligt, helst när man provat trång hytt.

Avatar Fallback

Re: New Holland i skogen

Volundsmed  
#170096 man är ju inte lite avundsjuk :oops:

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).