Traktorn i skogen
Köra traktor -frågor från nybörjare
tor 03 jun 2021, 16:07#715042Jag gillar tanken att ha snabb påkoppling även på tryckstångspunkten. Men jo det är sant att hävstångseffekten är också en parameter att ha i åtanke när man inte har världens starkaste lyftarmar

tor 03 jun 2021, 18:02#715051Tycker tryckstången blir tung och klumpig med fånghake allrahelst om det är en hydralisk tryckstång
I Norge så är den där A-ramen poppis även i lastaren som jag inte begriper
I Norge så är den där A-ramen poppis även i lastaren som jag inte begriper
De är inte lätt när de är svårt
lör 07 aug 2021, 11:49#722571Dragöglan på den gamla militärvagn jag tänkt bygga om sitter för högt. Får en jobbig vinkel mellan traktor och vagn. Vred om öglan för att få hem vagn. Men kan jag vända upp och ber på hela "öglepaketet"?
Rent fysiskt går det, tog loss det idag men blev osäker "om man gör så"
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Rent fysiskt går det, tog loss det idag men blev osäker "om man gör så"
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
lör 07 aug 2021, 14:20#722581Hittade svaret på Klaravik.
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).