kungsis skrev:Det är ingen som skriver huruvida man kan sitta kvar i stolen och/eller måste ändra stolen eller ej, när man snurrar stolen. Med Fiat kan du glömma det och jag har en kompis som har en 100hk Valmet -08 (6400 har jag för mig) och han kan inte heller sitta kvar.
Mvh
Kungsis
MrStraightpull skrev:Valmet 6200 - kan sitta kvar i stolen vid vändning men stolen måste vara i rätt läge i längsled
busholle skrev:kungsis skrev:Det är ingen som skriver huruvida man kan sitta kvar i stolen och/eller måste ändra stolen eller ej, när man snurrar stolen. Med Fiat kan du glömma det och jag har en kompis som har en 100hk Valmet -08 (6400 har jag för mig) och han kan inte heller sitta kvar.
Mvh
Kungsis
6000-serien var en av de vi kollade på innan vi köpte TL90 och där går absolut sitta kvar vid vändning. TL90 funkar också bra att sitta kvar vid vändning.
Könstmäster skrev:Har en TL90A och det går bra att snurra runt sittandes. Man måste ha stolen en bit framåt annars tar ryggstödet i det närmsta reglaget för hydrauluttagen.