Inomgårdsmaskiner

AL-KO Snowline 620E II Snöslunga

2 inlägg 3804 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

AL-KO Snowline 620E II Snöslunga

Simnil01  
#540369 Hej på er!

Är i köptankarna på en snöslunga men är osäker hur högt i pris man ska gå. För kännedom så har jag aldrig ägt en snöslunga. Har inga enorma områden att snöröja, en normalstor gård/uppfart. En slunga som dyker upp lite överallt är AL-KO Snowline 620E II, är den något att ha? Vet att det inte är någon Honda eller Toro men om någon har erfarenhet av detta märke så är det varmt välkommet! :smile:



   TS
Trejon
Användarvisningsbild

Re: AL-KO Snowline 620E II Snöslunga

totte  
#540411 Du verkar vara medveten om att det är en ordinär konsumentprodukt som troligen inte har samma livslängd som en dubbelt så dyr. Är du nöjd med det så är den nog helt OK. Se bara till att du köper den där det finns service och reservdelar.

Skall tilläggas att eftersom jag inte vet var du bor så vet jag ju inte heller hurpass mycket snö du kommer att blåsa iväg per vinter. Bor du i inre Västerbotten t ex skulle jag kanske rekommendera att gå upp ett snäpp i prisklass.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).