Inomgårdsmaskiner

Logosol - vad händer

19 inlägg 28105 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Logosol - vad händer

hala  
#223212 Hej igen

Som Ni säkert gissat blev det ingen leverans denna gången heller. Den nya bänken M5 i stället för en begagnad fanns inte för leverans men kanske de 15 maj?????
Den begagnade elsågen som komplement som vi lovat leverans i ett par månader-har Du bråttom med den??? Vi kan inte leverera trots att vi lovat.
Vi har ju lovat att ringa tillbaka men inte till just dig. Det börjar likna ankskit och en utpräglad amatörmässighet som kanske inte är så konstig om man tänker efter.

Hazze

   TS
Trejon
Avatar Fallback

Re: Logosol - vad händer

Leatherface  
#223266 Om du har problem med din grannes affärer med Logosol så kan du väl ringa och prata med dom direkt!

Det gynnar nog ingen att du skriver i nedsättande ton om företaget, då är det väl grannens sak att skriva/klaga om saken...inte din...

Bara en personlig reflektion...BTW så jobbar jag inte på Logosol! :smile:

Hoppas det löser sej och alla blir nöjda!

Avatar Fallback

Re: Logosol - vad händer

Klanten  
#277689 Nu har den här diskussionen inte rört sig på ett tag.
Men för min egen del så kan jag säga att jag upplever Logosol som den bästa leverantören jag som liten kund har haft att göra med.
Bra service/rådgivning och snabba leveranser.
Även när jag haft näst intill omöjliga tidsramar för att det ska uppfyllas.
Jag kom en gång sent omsider på att jag behövde lite reservdelar och det var dagen innan jag skulle åka upp till stugan och skogen för att ta hand om mina vindfällen.
Ringde strax inna sista postgången men jag hade pinalerna på plats när jag kom fram.
Så jag är så nöjd kund som man kan vara.

Avatar Fallback

Re: Logosol - vad händer

Träförädlare  
#289633 Jag har bara bra erfarenheter av logosol då finns det betydligt sämre företag o ha med o göra i den här branchen. Har nyss köpt en ph 360 o det fungerade dra.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).