Eller är det likabra att köra den till skrotnicke?
Inomgårdsmaskiner
Begagnad farmartank
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in #188851Finns det någon marknad för obesiktade begagnade farmartankar?
TS

Jag köpte en renoverad tvåkubikare till jobbet. Det borde finnas intresse för gamla tankar om dom inte är för dåliga. Men andrahandsvärdet är kanske inte så högt om renorveringen ska gå ihop sig.
Men som Boarpan skrev så kan man sälja allt på blocket. Hade själv annons ute på blocket. Hände inget på 7-8 veckor. Men så ringde två en gång.
laggar skrev:Finns det någon marknad för obesiktade begagnade farmartankar?
Jag köpte en renoverad tvåkubikare till jobbet. Det borde finnas intresse för gamla tankar om dom inte är för dåliga. Men andrahandsvärdet är kanske inte så högt om renorveringen ska gå ihop sig.
Men som Boarpan skrev så kan man sälja allt på blocket. Hade själv annons ute på blocket. Hände inget på 7-8 veckor. Men så ringde två en gång.
#1926392 kronor kilot ungefär brukar vissa ta,men just nu kanske det är i överkant då skrotpriset är så pass dåligt

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).