Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Skogsmaskin repratör.

4 inlägg 3355 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsmaskin repratör.

Nico1651  
#107971 Hej.
Jag bara några frågor och jag hoppas ni kan hjälpa mig.
Jag är en 23-årig pojke från Danmark och utbildade skog makinföra i Danmark och jag har arbetat med Skogsmaskiner i 6 år nu har jag en ny dröm, skulle jag vilja arbeta som reperatør på Skogsmaskiner. Jag har pratat med de danska säljaren av John Deere och han tyckte jag skulle åka till Sverige och utbilda mig. eftersom den svenska skogsbruket är mer proffetionel och mer avancerad än den danska.
Jag har sökt på nätet för info om utbildning i Sverige men kan inte riktigt hitta något.
Finns det några här som vet var de ska leta eller vem jag ska kontakta för mer info
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig.

Med vänliga hälsningar, Nicolai Jensen



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Användarvisningsbild

Re: Skogsmaskin repratör.

GremoNiclas  
#107978 Kika lite på den här sidan. Var lite inne på att söka dit för ca 4 år sen men jag blev sittande i hytten...

http://www.servicetekniker.se/

Avatar Fallback

Re: Skogsmaskin repratör.

Rotröta  
#108309 Tror att alfta skogstekniska har utbildningar

Användarvisningsbild

Re: Skogsmaskin repratör.

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#123227 Alfta skogstekniska, dessutom är dom dessutom är dom rätt så inriktade på john deere, wen så har åsbygdens naturbruksgymnsium reparatörsutbildning oxå

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar