Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

FILMINSPELNING I SKOGEN

3 inlägg 2707 visningar 1 följer Svara, dela mm...  
Olofsfors
Användarvisningsbild

FILMINSPELNING I SKOGEN

Allan G  
#874815Vi på EMEDC håller på att planer en inspelning i början på april och letar efter stora skogsmaskiner som vi vill filma när de jobbar en tidig morgon i mörkret innan solen gått upp. Vi ser gärna att dessa maskiner befinner sig i en skog inte allt för långt från Stockholm.
Filmen vi gör heter Temporary Protection och handlar om de första flyktingarna som kom efter krigets utbrott i Ukraina. Regissören Vladislav tänker sig att vi kan filma maskinerna som arbetar i mörkret vid ett annat tillfälle än när vi gör spelscenen i bilen så klipper vi ihop detta.

Har du en planerad averking inte allt för långt bort som vi kan besöka en mörk natt / tidig morgon och ta några bilder? Hör av dig till mig

Vänligen

Allan Gustafsson
Platschef
EMEDC
🌲 🚜 🌳

TS
Skogsband från Olofsfors
Användarvisningsbild

Re: FILMINSPELNING I SKOGEN

Jamtsåg  
#874827Vad är EMEDC, och var hittar jag information om företaget?
Varför vill ni filma i mörker?
Var skall ni publicera filmen?
Vad är syftet med inspelningen?
//Jamtsåg

Användarvisningsbild

Re: FILMINSPELNING I SKOGEN

Allan G  
#875071Hej och tack för visat intresse.
Vi vill filma i mörkret för att det blir dramatiskt bättre och passar historien. Filmen kommer att visas på olika internationella filmfestivaler och eventuellt SVT. Syftet är att visualisera känslor som huvudkaraktären känner på sin väg.
Snubblade visst på tangentbordet men här finns vi: www.mdemc.se

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Annons:
Svenska skogsplantor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).