Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Köpa begagnade skördare och skotare/Buy used machines

1 inlägg 3416 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Köpa begagnade skördare och skotare/Buy used machines

BigWheelsImports  
#795087 Hallå!
Jag har besökt Sverige så många gånger, eftersom mitt jobb är att hjälpa kunder att hitta begagnade skogsmaskiner och lastbilar och importera det till Spanien, Portugal och Latinamerika.
Jag har det här jobbet i 5 år.
De flesta gånger reser jag med mina kunder för att besöka återförsäljarna som säljer maskinerna, men eftersom de nu har färre maskiner och priserna är så högre än någonsin, försöker jag utforska marknaden för begagnade maskiner, direkt från ägarna, bara för att få fler skördare och skotare tillgängliga att erbjuda mina kunder.
Jag vet inte priserna i Sverige, men jag kan verkligen det här och är så höga.
Så om några av er har använt maskiner att sälja, vänligen kontakta mig här, eller direkt till min e-post bwiamerica@gmail.com eller min telefon +34649761156 via whatsapp/telegram/sms med lite information om din maskin och ditt begärda pris.

Naturligtvis, om mina kunder vill köpa, kommer vi förmodligen att flyga för att besöka dig och maskinen, men nyligen köper de flesta av dem utan att resa.
Alla mina kunder betalar via banköverföring och när du har fått pengarna hämtar vi maskinen eller så måste du leverera den i hamn, beroende på vad vi tidigare kommit överens om.
Inga risker eller fara att förlora något...bara få dina pengar först, så får vi maskinen senare.
Enkelt, lätt och glasklart.
Om några av er har något att sälja, vänligen meddela mig så kan vi kolla om vi kan komma överens.
Ha en bra dag!
Hälsningar.
Hello!
I have visited Sweden so many times, as my job is to help customers to find used Forestry Machines and Trucks and import it to Spain, Portugal and Latin America.
I'm on this job for 5 years.
Most of times i travel with my customers to visit the dealers that sells the machines, but as now they have less machines and the prices are so higher than ever, i'm trying to explore the used machines market, direct from the owners, just to get more harvesters and forwarders available to offer to my customers.
I don't know the prices in Sweden, but i really know it here and are so high.
So, if some of you have used machines to sell, please, contact me here, or direct to my email bwiamerica@gmail.com or my phone +34649761156 by whatsapp/telegram/sms with some information about your machine and your requested price.

Of course, in case my customers wants to buy, probably we will fly to visit you and the machine, but recently most of them are buying without no traveling.
All of my customers will pay by bank transfer, and once you have received the money, we will pickup the machine or you must deliver it to port, depending on what we previously agreed.
No risks or danger of loose anything...just get your money first, and later we will get the machine.
Simple, easy and cristal clear.
If some of you have something to sell, please let me know and we can check if we can reach an agreement.
Have a great day!
Regards.



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).