Skogsmässor

Traktorträff

116 inlägg 47399 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388269 Nu ramlar det på bra, har 77 traktorer bokade så här långt :surp:

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

hlb  
#388272 Släng dej i väggen hlb. Grattis kärrabol.

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

totte  
#388306 :-BD \M/

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388353 Hlb nu saknar jag dina släta åkrar för här behövs platts till bilar börja vi förstå

   TS
Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

hlb  
#388374 Kärrabol, tänkte just fråga om du har plats för en sådan invasion. Volvo har kanske ytor nere i Olofström.

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388673 Vid torrt väder inga problem men regnar det så kan de bli intressant

   TS
Avatar Fallback

Re: Traktorträff

Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388674 Ni kanske kan försöka få tag i nån gammal traktor som kan dra loss bilarna. Hihi

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390304 Uppdatering 84 traktorer anmälda och vädergudarna på vår sida :grin: :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

Fredrik Reuter  
#390305 Häftigt!
Ni går mot tresiffrigt! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

totte  
#390367 Ser ut att bli perfekt väder på lördag. Fantastiskt med 84 traktorer! :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

hlb  
#390734 Tack, Åke, för en trevlig förmiddag, fantastiskt och imponerande på alla sätt. Kunde tyvärr inte stanna hela dagen p.g.a. kalvmärkning.

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

Torbjörn Johnsen  
#390749 Ska bli kul att se lite bilder från teaktorträffen här sen. Du fick till en riktig fullträff med vädret i år @kärrabol!
Själv var jag på Visingsö idag och här fanns också en del gamla härliga veterantraktorer. Hann tyvärr inte ta nån bild men åker ni hit ska ni titta inom på http://www.obergskafe.se/?page=show&s=main&t=startsida
Här stod ett gäng gamla Farmall o IH i fantastiskt skick.

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

totte  
#390769 Jag var förstås där och lilla 2CVtrac. Jag har en hel del bilder och en del film också, måste sortera och redigera men det kommer.

Det blev en fantastiskt fin träff, vädret kunde bara inte vara bättre, massor av folk och en bra bit över 80 traktorer. En och annan fin veteranbil och några riktigt fina hojar på plats också. Grillkorv, kaffe, frallor, hallonmunkar, tårta, dricka och glass såldes. Solen och Åke sken i kapp!

Jag åkte inte med i traktorkortegen i år. När jag kört ut och skulle parkera traktorn upptäcktes att ena bakhjulet satt löst. Navmuttern hade lossnat. Navet sitter på kona på axeln. Jag lyckades dra åt muttern så jag kunde köra och parkera på gården men jag vill nog ta loss hjulet och kolla upp det hela ordentligt innan jag ger mig ut på några längre äventyr.

Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390800 Några bilder från taket

   TS
Användarvisningsbild

Re: Traktorträff

Erre  
#390802 Åke, kungen av Kärrabol! :smile:

Ser ut som att ni har haft en kanon dag!

Tråkigt @totte. Hoppas det inte har hänt något allvarligt!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).