så gick man runt o prata me dom andra o de var en riktig trevlig dag tack för mig Skogsmässor
mellanskog mässa
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in sön 26 aug 2012, 08:56#184338I lördags var man till uppsala på mellanskogs mässa o de var en riktig rolig mässa men dåligt skyltat .Så ja kom till mini skotare dom visao där var kranman alstor terri vimek o malwa så man prov körde kranman bisson o vilken trevlig stämmning o maskin blev mycket förvånad gemot vimek stadig som berg
så gick man runt o prata me dom andra o de var en riktig trevlig dag tack för mig
så gick man runt o prata me dom andra o de var en riktig trevlig dag tack för mig TS
sön 26 aug 2012, 17:37#184370Hmmm.... Ja tyckte detta va en av dom sämsta mässor ja varit på... av mellanskogs mässorna... få maskiner i rörelse å inte alls så många utställare... å vilket ställe.... det kändes som om den va placerad på en åker... "jätte" bra ställe att visa skogsmaskiner... nä... dom skulle behållt mässan längre norrut som dom hade tidigare... tex när den va ovan för gävle för nått år sen... maskiner som gick överallt!...
Eco-log 560B -04, Tigercat H09,Arctic cat 500 -08, valtra 6200, Nokka T10 4wd, LOGOSOL M7
sön 13 jul 2014, 20:18#285730Någon som planerar att åka på årets mässa?
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
sön 20 jul 2014, 11:23#286172Uppe i Umeå så det är nästan 60 mil dit. Vi ska dit som en del i planeringen inför nästa års skogsnolia.
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
sön 20 jul 2014, 22:03#286203jag tänker åka dit. bor en bit från hudiksvall
tis 22 jul 2014, 10:43#286269jag kommer dit! har körkort tills dess så blir en tur dit!
lör 26 jul 2014, 12:18#286452
Hej,
Det är givet. Platsen tror jag också kan vara given eftersom Skogsforum kommer vara där med egen monter, det kan väl bli bra!
Jag har tyvärr haft alldeles för mycket att stå i det sista så jag har inte hunnit få ut budskapet om detta, men det kommer, både här på skogsforum och i nyhetsbrev!
mrvimek skrev:Kanske vi skulle ha träffas
Hej,
Det är givet. Platsen tror jag också kan vara given eftersom Skogsforum kommer vara där med egen monter, det kan väl bli bra!
Jag har tyvärr haft alldeles för mycket att stå i det sista så jag har inte hunnit få ut budskapet om detta, men det kommer, både här på skogsforum och i nyhetsbrev!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).