Wide skrev:
Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]
bodaedet skrev:Wide skrev:
Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]
Gott att posten skötte sig[emoji106]
Tosca skrev:Hema skrev:Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många
Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?
Jag tror det är Kärrabol som har den i sina samlingar.
Tosca skrev:Jag måste säga att en person imponerade extra mycket på mig, och jag känner att jag kan säga detta utan att han får storhetsvansinne - det är trots allt tomten jag pratar om.
Han kommer med positiva tillrop i de mest växlande trådar, och besitter oanade kunskaper och förmedlar det med stor ödmjukhet.
Efter att ha pratat en stund med honom innan jag styrde kosan hemåt igen kan jag erkänna att den livs levande versionen är ännu bättre än allt vi sett av honom här på forumet.
Perjos skrev:Är det stövlar som gäller som besökare eller? Kommer ner imorgon, får se hur mycket man hinner med...
Hema skrev:Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många
Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?