tor 08 jun 2017, 20:51#458570Nä, nu har jag varit sur för i år
[emoji6]
Skogsmässor
ELMIA Wood 2017
tor 08 jun 2017, 22:11#458585
Tur att jag då tog några. Se Hema - ELMIA Wood 2017
Traktordave skrev:Lite bilder från dagen nedan:
Missade att ta kort på Vimeks konceptmaskin, deras skördare med möjlighet att sätta på en vagnsdel när man skotade, om jag förstod rätt
Tur att jag då tog några. Se Hema - ELMIA Wood 2017
//Henke månskensskogsbonde
tor 08 jun 2017, 23:23#458595Jag får tacka för mig för denna vecka, dags att jobba igen lite förlorad arbetstid.
Som en liten summering måste jag glatt konstatera att jag inte mötte en enda otrevlig forumist under de två första mässdagarna, vi är en underbar blandning av människor som förenas av det enorma kunskapsutbytet som Skogsforum möjliggör.
Tummen upp till alla engagerade.
Som en liten summering måste jag glatt konstatera att jag inte mötte en enda otrevlig forumist under de två första mässdagarna, vi är en underbar blandning av människor som förenas av det enorma kunskapsutbytet som Skogsforum möjliggör.
tor 08 jun 2017, 23:47#458599
Finns väl inga otrevliga forumister här, några är på sin höjd lite korkade ibland, men det hör till
Tosca skrev:Jag får tacka för mig för denna vecka, dags att jobba igen lite förlorad arbetstid.
Finns väl inga otrevliga forumister här, några är på sin höjd lite korkade ibland, men det hör till
fre 09 jun 2017, 00:52#458606Avslutar andra mässdagen med lite bilder från mässan:
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
fre 09 jun 2017, 08:06#458631En liten uppdatering om trafikläget. Kö strax efter avfarten från e4 söderut, JÄTTE dåligt skyltat!
fre 09 jun 2017, 08:21#458635Går det åt gummistövlar?
fre 09 jun 2017, 09:30#458642Fullt ös i vår monter även idag. Välkomna till oss!
Jag kommer försöka livesända lite under dagen. Här är adressen:
https://www.youtube.com/user/fredrikreuter
Jag kommer försöka livesända lite under dagen. Här är adressen:
https://www.youtube.com/user/fredrikreuter
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
fre 09 jun 2017, 10:24#458652Nu blid drag i kaffet.
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).