Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159513 visningar 53 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

molnia  
Robertberg skrev:Om du vill/orkar fixa något molnia så tror jag det kommer uppskattas! Jag fixar ju elden hursomhelst :)

Får se vad jag kan ordna, är nu i örebro och åker direkt härifrån till mässan på torsdag morgon. Men kolbullar ska jag försöka med. Står i montern på torsdag eftermiddag och det är främst då jag tror att jag skulle hinna med att tillaga något.

Ångrar att jag inte fick med mig en tunn böjlig "stekspade" som är helt suverän att vända kolbullar med.
1496824720_stekpalett-500x500.jpg

Har @sundelius med sig panna eller har han inte åkt än?

Användarvisningsbild

loppan  
#458287Fiffigt med segel tak.
Nu vill jag att det blir lördag så jag kan åka.

Användarvisningsbild

sundelius  
#458289Sundelius åker imorgon lunch och kan ta med muurika. Tycker dock det verkar lite stressigt och snålt med tid för dig Molnia om du tänkt fixa i montern #:-s
Du bestämmer hur du vill ha det. Om du vill att jag tar med ska det var stor eller liten?

Aspenlid  
#458291Fan va sugen man blir när man ser bilderna. Men får bita ihop och hoppas de blir fredag eftermiddag lite fort och lätt så man kan packa in sig i bilen och åka ner [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Användarvisningsbild

hlb  
#458292Den där stilen på monter gillar jag. "Kunderna" skall träffas och tala sinsemellan om våra fördelar så att inte vi behöver tjata. Men så är det ju proffsbyggt också.

Användarvisningsbild

moiam  
#458297Nu är man rejält sugen att ta sig ner! Men jag får vackert vänta tills på fredag.

Användarvisningsbild

molnia  
sundelius skrev:Sundelius åker imorgon lunch och kan ta med muurika. Tycker dock det verkar lite stressigt och snålt med tid för dig Molnia om du tänkt fixa i montlern #:-s
Du bestämmer hur du vill ha det. Om du vill att jag tar med ska det var stor eller liten?

Jaha du åker vid lunch. Okej ja då håller jag med om att det blir ont om tid. Men ta gärna med stor panna så får vi se hur jag gör under fredagen då jag tänkt gå på mässan också. \:d/

Användarvisningsbild

sundelius  
#458302OK

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458339Några bilder från onsdagen
Senast redigerad av gnisten83 ons 07 jun 2017, 18:50, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458353Regnade bra på förmiddagen men sen blev det bra ju! Insåg när vi var tillbaka att jag helt missade skogsforums monter. [emoji22] blev i övrigt inga köp men lite idéer kring framtida investeringar. Kollat bl.a. Band å kedjor till skotarn.
Inga riktiga wow nyheter iår men mycket intressant på stor skogs slingan för mig.
Tigercaten med sitt lutande lastrede hade jag gärna provat!

IMG_1844.JPG

#458358Jarcracen hade bättre band än in och kostade bara en halv förmögenhet som combimaskin med Nisula 325 alt Keto forst eco.
Ca en halv mille mindre än Terrin några montrar bort :grin:

#458369Retar mej lite att jag missade att plåta lite runt Terri med deras nya variant av 34an(låter som en spårvagnslinje?) med en vanlig boggie med hjul ist för bandställ.
Mobilen hamnade långt innanför jackorna i regnet

Användarvisningsbild

Seb macahan  
#458377Fin traktor du plåtat Gnisten. Lite ren på skogsutrustning bara..... [WHITE SMILING FACE]

Användarvisningsbild

Seb macahan  
#458378Trevligt o träffas alla som jag träffade. Och tack @fredrik för omplåstringen. Bombmurklan var kanon [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#458379Idag var en perfekt dag att testa om märkfärgen var vattenfast. I Envions monter verkar i alla fall färgen hålla färgen!
1496863576_img_2206.jpg

1496863576_img_2205.jpg

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).