Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159448 visningar 53 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#45803623 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn

pontiacfarmer  
#45803850-70 MILLIMETER ?????... undrar sa flundran om mina vadarstövlar sen ungdomens synder passar haha.... blir nog bra på torsdag.. det har jag BESTÄMT ;)
/s

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
kärrabol skrev:23 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn

Tänkte knallat fram förra veckan när du var uppe o lastade munkar men telefonuslingen skrek på min uppmärksamhet just när jag skulle vända o gå bort...

Markus  
#458046Vist kan ni fixa bättre väder! 🙏 Känns ju så där att åka 100mil för att plaska omkring i stövlar och rengnrock :sad:
Markus

Användarvisningsbild

Traktordave  
#458049Hur tråkigt det än är om det regnar på Elmia, så behövs det verkligen regn i södra Sverige så svårt att vara helt missnöjd... men det hade ju kunnat komma innan eller efter..

Användarvisningsbild

loppan  
#458051Ni låter så negativa.
Titta på yr så blir ni gladare.

Användarvisningsbild

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
gnisten83 skrev:
kärrabol skrev:23 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn

Tänkte knallat fram förra veckan när du var uppe o lastade munkar men telefonuslingen skrek på min uppmärksamhet just när jag skulle vända o gå bort...

Var de du som stod i dörren? Med den bilen är man inte anonym längre

Ådii  
#458060Kan tipsa om att det kommer att finnas en Brutus 3000 på plats som blivit såld till Sverige, både byggherren och en svenskspråkig representant finns på plats i monter 182.

kolsnäs  
Torbjörn Johnsen skrev:Elmia Wood 2017 expanderar med nya områden enligt pressinformation idag. Det blir speciella områden för drönare och för transportsidan där bl a Scania är med.

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
kärrabol skrev:
gnisten83 skrev:

Var de du som stod i dörren? Med den bilen är man inte anonym längre

Japp in till verkstan.
Nä den lackeringen är väldigt avslöjande :mrgreen:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
Ådii skrev:Kan tipsa om att det kommer att finnas en Brutus 3000 på plats som blivit såld till Sverige, både byggherren och en svenskspråkig representant finns på plats i monter 182.

Ai - den får man titta på. Vilken maskin :-bd

Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#458093Ett litet axplock bilder från främst den småskaliga slingan idag:
1496698791_p1010512.jpg

Användarvisningsbild

molnia  
sundelius skrev:
JensSkoog skrev:
molnia skrev:Rackarns! Robert..
Jag fick inte med mig muurikka stekpannan innan jag åkte till fästmön, ska åka direkt härifrån på torsdag... :sad:

sundelius har???

Sundelius har i olika storlekar och tar med om så önskas

Detta skrev @sundelius i dagens bild tråden. Önskas det tillaga lite på en panna?

Hema  
#458103Jag kommer förbi på onsdag och om det är någon på campingen med extra biljett över, köper jag den gärna. (vadå framförhållning?) :) Annars så köper jag en imorgon förmiddag. Vädret verkar ordna upp sig till det bättre, men det jag är mest orolig över är om det finns en sportlig chans att hinna med hela mässan på en dag, antagligen inte..

Eremiten 74  
#458110Regnkläder är bäst att packa ner :) hoppas att jag inte behöver använda dom :)
Om några timmar så bär det av söder ut ska sova i Ljungby i natt. Skönt att inte behöva ställa klockan på ringning kl 3:00 i morgon :)
Det här blir första gången som jag inte åker fram och tillbaka på en dag när jag besöker Elmia. Får se om det ger mersmak :)
IMG_20170606_082654.jpg

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).