Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto

kärrabol skrev:23 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn
gnisten83 skrev:kärrabol skrev:23 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn
Tänkte knallat fram förra veckan när du var uppe o lastade munkar men telefonuslingen skrek på min uppmärksamhet just när jag skulle vända o gå bort...
Torbjörn Johnsen skrev:Elmia Wood 2017 expanderar med nya områden enligt pressinformation idag. Det blir speciella områden för drönare och för transportsidan där bl a Scania är med.
kärrabol skrev:gnisten83 skrev:kärrabol skrev:23 sågar lastade och taggad till tusen, i morgon åker jag. Hoppas många kommer fram och hälsar så man får ett ansikte på alla roliga och egendomliga namn
Tänkte knallat fram förra veckan när du var uppe o lastade munkar men telefonuslingen skrek på min uppmärksamhet just när jag skulle vända o gå bort...
Var de du som stod i dörren? Med den bilen är man inte anonym längre
Ådii skrev:Kan tipsa om att det kommer att finnas en Brutus 3000 på plats som blivit såld till Sverige, både byggherren och en svenskspråkig representant finns på plats i monter 182.
sundelius skrev:JensSkoog skrev:molnia skrev:Rackarns! Robert..
Jag fick inte med mig muurikka stekpannan innan jag åkte till fästmön, ska åka direkt härifrån på torsdag...
sundelius har???
Sundelius har i olika storlekar och tar med om så önskas
Annars så köper jag en imorgon förmiddag. Vädret verkar ordna upp sig till det bättre, men det jag är mest orolig över är om det finns en sportlig chans att hinna med hela mässan på en dag, antagligen inte..
hoppas att jag inte behöver använda dom