fre 27 maj 2022, 23:00#759152
Lunch klockan 12 på väl utvalt ställe? Finns det någon plats som är något mera avskilt och samtidigt ligger skapligt nära en hamburgare eller liknande?
Jag och grannen kommer på lördagen, övertalningskampanjen angående fredagskvällen gick i stöpet.
lör 28 maj 2022, 06:15#759163
Bra initiativ! Ett tips kan ju vara lunch kl 11.30 istället. När kl är 12.00 har mat och sovklockan ringt samtidigt för samtliga mässbesökare och köerna ringlar långa. Men 11.30 brukar det fortfarande vara relativt lugnt. Lägg upp nån hint här i tråden så följer vi och ser vart vi ska styra kosan för stt ses👍
lör 28 maj 2022, 06:45#759165
Hej. Enligt kartan så har vi hamburgare precis vid vår monter och även toa så det kan ju vara ett bra ställe att träffas på. Där kan vi även bjuda på en munk och lite brum från veteranmotorsågar .vi är på monter 524
lör 28 maj 2022, 07:29#759170
Just nu ser väderprognosen lovande ut så man kan komma från jobbet normal tid på fredag, samtidigt som man kan få en angenäm vistelse på Elmia på lördag.
mån 30 maj 2022, 19:59#759384
Vi kommer upp tidigt fredag morgon. Är lite osäker på vart SFO camping brukar bli. Någon som vet som kommer redan på Torsdagen eller har vi något bra riktmärke? Hade varit skönt o slippa flytta husvagnen när man väl landat.
the problem is not the problem the problem is your attitude about the problem
Seb macahan skrev:Vi kommer upp tidigt fredag morgon. Är lite osäker på vart SFO camping brukar bli. Någon som vet som kommer redan på Torsdagen eller har vi något bra riktmärke? Hade varit skönt o slippa flytta husvagnen när man väl landat.
Om jag inte är helt ute och cyklar så var vi vid den innringade dungen sist jag var med. Så det är kanske inte helt omöjligt att det blir något liknande i år.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.