Många sågar börjar det bli...
Skogsmässor
Skogsforumträff, 23 - 24 augusti i Säffle (Värmland)
Re: Skogsforumträff, 23 - 24 augusti i Säffle (Värmland)
tor 22 aug 2019, 19:02#583292Om det går att få det till Småland, Halland, Blekinge eller Skåne vore det tacksamt. Även södra Östergötland eller södra Västergötland funkar.
tor 22 aug 2019, 19:52#583310
Jag kan ta dem till Jönköping i alla fall. Kanske kan komma ännu en bit söderut nästa vecka...
JensSkoog skrev:Någon som kommer som kan ta med ett par sågar till Johan Eriksson på hemväg?
Han håller till i Ingelstad iKronoberg.
Blir lite lång omväg för mig som har hemväg från Säffle till Strömstad
Jag kan ta dem till Jönköping i alla fall. Kanske kan komma ännu en bit söderut nästa vecka...
tor 22 aug 2019, 20:04#583317
Supert 🤗
Då liter jag på att de hittar vägen dit de skal
Torbjörn Johnsen skrev:Jag kan ta dem till Jönköping i alla fall. Kanske kan komma ännu en bit söderut nästa vecka...
Supert 🤗
Då liter jag på att de hittar vägen dit de skal
Jack of all trades, master of none!
tor 22 aug 2019, 20:17#583328Jag kan ta de ska till Ingelstad och hämta tre kalkoner jag köpt. Så då får du de hemkörda.
tor 22 aug 2019, 20:24#583330Har du köpt kalkonerna i Ingelsta eller Ingelstad?
tor 22 aug 2019, 20:59#583335Då är det väldigt nära, bor mellan Tävelsås och Ingelstad.
tor 22 aug 2019, 21:06#583336Då har vi en plan! Jag måste kolla ned uppfödaren när det passar nästa vecka å hämta! 👍
fre 23 aug 2019, 08:09#583368Första dagen på semestern, mot säffle!
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Allt ovan är skrivet med reservation för eventuella tyckfel.
Ibland måste man tänka utanför boxern...
Ibland måste man tänka utanför boxern...
fre 23 aug 2019, 13:38#583420Halvvägs in nu på en trevlig och givande dag.
Mer rapporter kommer givetvis.
Skapa konto
Mer rapporter kommer givetvis.
Skapa konto
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
TS
fre 23 aug 2019, 18:47#583492Hemma nu till slut efter en mycket intressant dag. Tack Fredrik och Torbjörn som fixat denna dag, det var väldigt trevligt.
Liljemark Skogsavverkning
Riktiga män kör utan tändstift
Riktiga män kör utan tändstift
fre 23 aug 2019, 21:17#583521Lite bilder från dagen:
Skapa konto
Skapa konto
lör 24 aug 2019, 07:31#583559Tack för fina bilder till oss som ligger hemma. Jag med dunderförkylning o feber.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).