Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159447 visningar 53 följer Svara, dela mm...  

Re: ELMIA Wood 2017

Robertberg  
#457650Bara lugn @pontiacfarmer, jag har två över jag också. Först till kvarn att pma sin adress till mig får dem!

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Robertberg skrev:Bara lugn @pontiacfarmer, jag har två över jag också. Först till kvarn att pma sin adress till mig får dem!

Hej!
Du har PM [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
/DanK

Robertberg  
#457653Pontiac hann tyvärr före dig @Dank! Men hoppas att vi ses ändå :-bd

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457654Grattis till Pontiac! Förövrigt en trevlig bil[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]. Har en själv, ha ha.
Ja, hoppas vi syns!

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#457657@DanK
Skicka mig en PM, så har jag två.
Jens

Användarvisningsbild

totte  
#457660Någon som åker från Elmia till Göteborgstrakten på lördag em, ännu hellre neråt Kungsbacka? Kan tänkas att jag kan behöva skjuts åt det hållet.

Användarvisningsbild

sundelius  
svampbob skrev:Synd att vi redan har hunnit köpa två biljetter. Åker ifrån Linköping till Elmia på torsdags morgonen. Hotell för torsdagskvällen är ännu inte bokat.

Grisakullen slår allt, så kan vi jämföra skotare :-bd

Användarvisningsbild

hayabusa 08  
#457666Japp ikväll blev det bestämt.
Blir på onsdag jag kommer.

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
totte skrev:Någon som åker från Elmia till Göteborgstrakten på lördag em, ännu hellre neråt Kungsbacka? Kan tänkas att jag kan behöva skjuts åt det hållet.

Blir inget Elmia för mig på torsdag, men har vägarna förbi Jönköping lördag (10/6) eftermiddag/kväll. Finns det några kvar man kan tjôta med då en kort stund? Kanske kan skjusa, men har svårt att lova redan nu.

pontiacfarmer  
DanK skrev:Grattis till Pontiac! Förövrigt en trevlig bil[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]. Har en själv, ha ha.
Ja, hoppas vi syns!

EN ??? jag har 9 ;) fast bara av en årsmodell <3

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
hayabusa 08 skrev:Japp ikväll blev det bestämt.
Blir på onsdag jag kommer.

Se där en onsdagsbesökare till :-bd

Användarvisningsbild

Gunnebyarn  
totte skrev:Någon som åker från Elmia till Göteborgstrakten på lördag em, ännu hellre neråt Kungsbacka? Kan tänkas att jag kan behöva skjuts åt det hållet.

Hej! Jag ska passera genom Göteborg på vägen hem. En liten avstickare åt Kungsbacka kan vi nog lösa om det behövs :-)

Användarvisningsbild

totte  
Gunnebyarn skrev:

Hej! Jag ska passera genom Göteborg på vägen hem. En liten avstickare åt Kungsbacka kan vi nog lösa om det behövs :-)

Perfekt! Jag har skickat ett PM till dig.

ÅsaNisse  
#457732Beträffande vädret, så har ju SMHI ändrat sig nu. Regn både onsdag och torsdag och sedan skurar fredag och lördag.
Det bästa är ju att de hinner ändra sig igen. Har hänt förr.

Användarvisningsbild

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457746Jag kan klara Elmia även om det kommer 100 mm bara det då kommer 100 mm hemma med i så fall . Annars får det vara torrt.
Ska lägga en halvtimme på att kolla prognoser och inte bara de olika autoprognoserna som man oftast kollar på oavsett vad den heter och sedan gnäller över som inte stämmer. :wink:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).