Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159562 visningar 53 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#457164Fler bilder från mässområdet tisdag 30 maj. Många av de större utställarna jobbar intensivt med sina byggnationer och en del av de större skogsmaskinerna börjar komma in. Dock inga direkta nyheter. Komatsu kommer i alla fall att ha mässans största trädäck:-)
IMG_2162.JPG
IMG_2159.JPG
IMG_2156.JPG
IMG_2149.JPG
IMG_2144.JPG
IMG_2153.JPG
IMG_2154.JPG

Användarvisningsbild

Kse  
#457165Jag står i montern 13-17 torsdag och fredag och 9-13 på lördag.

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457171Jag står 9-17 på onsdag. Är utlovad pauser så det blir väl inte hela dagen.

Kanske går med svärfar på lördagen om jag inte är helt mätt på mässa.

Eremiten 74  
#457181Kul med lite bilder [emoji4]
Temperatur stiger och nedräkning är nere på sju dagar kvar.

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Blivande snickare skrev:
Erre skrev:
ananders skrev:Bara det är tyst 22.00, för jag fick ett tidigt pass i sfo-montern på lördagen. :wink:

Haha. Jag fick med det passet. :d

Det är väl på ungdomens ansvar att sparka liv i herrarna då :d :d :d

Jag kommer förbi o kontrollerar så ni är vakna. :wink:

Användarvisningsbild

ananders  
#457186Nu, är jag även erbjuden att åka till Elmia med jobbet på torsdag, får se hur jag gör med det. Det kan ju bli förmycket också, eller?

Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#457189En liten glimt från montern...

Användarvisningsbild

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457192Ska kanske läsa in mig på bombmurkla innan jag kommer till er! :shock:

Användarvisningsbild

Ängagärdet  
#457227=)) Det blev dagens garv! :-bd

Användarvisningsbild

Smålandshuggarn  
#4572304 År går rätt fort ändå. Jäklar va jag ser fram emot dagarna fyra!! Kul att de e sånt drag på forumet :ymparty:

lillhulken  
#457236Åker ner på torsdag med husbil, nån som vet om det går att bo i närheten av mässan typ gångavstånd??

superbm55  
#457243Men lite sur över att SÖDRA sponsrar bussresa och inträde för de som bor avlägset från ELMIA området. En annan som råkar äga skog norröver men är bosatt söderut blir inte direkt bjuden på något alls. Tycker en del tänker mest på sig själva bland uppköpare och jippoarrangörer. Kanske ska bli en av de otrogna framöver när jag stämplar gallringsposterna. God lust till det... 😈

Användarvisningsbild

Vardon  
lillhulken skrev:Åker ner på torsdag med husbil, nån som vet om det går att bo i närheten av mässan typ gångavstånd??

Torbjörn Johnsen - SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
superbm55 skrev:Men lite sur över att SÖDRA sponsrar bussresa och inträde för de som bor avlägset från ELMIA området. En annan som råkar äga skog norröver men är bosatt söderut blir inte direkt bjuden på något alls. Tycker en del tänker mest på sig själva bland uppköpare och jippoarrangörer. Kanske ska bli en av de otrogna framöver när jag stämplar gallringsposterna. God lust till det... 😈

Menar du att ditt SBO inte anordnar resa till elmia?
Eller du inte får friplåtar för du inte kan åka med bussen dit för du bor åt ett annat håll, isf har du pratat med dom på SBOt?

vamosalaplaja  
#457283Hej. Har ev en lägenhet som står tom under mässan i Huskvarna om intresse finns att hyra. 4bäddar 3 rum kök å toa m dusch, parkering finns. Ca 1900kr natt för lähenheten. Hör av er på mail: dala2.3@hotmail.com

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).