Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159363 visningar 53 följer Svara, dela mm...  

Re: ELMIA Wood 2017

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
gnisten83 skrev:Köra lite vilse o hamna i Vaggeryd ? :D

Svårt att lura en som är uppväxt i Småland. :((
Nu lutar det åt må-ons i Dalarna och Värmland på to. Sedan har jag fre-lö fri för SkogsElmia.

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Seb macahan skrev:kl 12:00 i Sfo monter för de som är där under onsdagen kan väl vara något o sikta på?
Tyvärr @Vardon blir ingen "tattar termos" denna gång. Hade varit skoj men jag ska leva hårdrocksfestival i 3-dagar dagen efter Elmia så jag behöver nog både sömn och någorlunda hälsosam kost och dryck dygnen innan. Annars hade du varit välkommen. Sist hade vi det trevligt allihop!
Men vi kan väl träffas under mässan? Jag kommer att vara där när det öppnar så vi 12-tiden har man hunnit gjort en snabb koll för o sen ljuga lite med er andra. Hälsningar Seb

Får ha en klocka i montern. Som visar när nästa samling är. :wink:

Användarvisningsbild

molnia  
Vedmaskin skrev:Får ha en klocka i montern. Som visar när nästa samling är. :wink:

låter som en god ide!
klocka som tickar ner eller anslag som visar några officiella tidpunkter som vi lättare kan mötas I montern?

kommer det att finnas eldplats? , om man ska ta med sig en murikka panna och gott att bränna vid på den?.. :d \:d/

Användarvisningsbild

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#455168Jag och Peter kan ju starta ett gäng veteransågar på bestämda tider så det hörs var vi är.
Finns det önskemål om munkar kan jag ta med några lådor?

Användarvisningsbild

sundelius  
molnia skrev:
Vedmaskin skrev:Får ha en klocka i montern. Som visar när nästa samling är. :wink:

låter som en god ide!
klocka som tickar ner eller anslag som visar några officiella tidpunkter som vi lättare kan mötas I montern?

kommer det att finnas eldplats? , om man ska ta med sig en murikka panna och gott att bränna vid på den?.. :d \:d/

Klart vi ska grilla på Sfo campen :-bd

80-90  
#455209Nu e husbilen bokad för tur :-BD vi åker på torsdag efter jobbet !! Kan nog behöva lite vägbeskrivning !! Hoppas ni kan hjälpa en vilsen gubbe med det :-BD

Användarvisningsbild

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#455210Kör E4,an söder efter Jönköping! När du ser gula skyltar med grön text som det står Elmia på och är 3X10 m följ dessa! :-BD

80-90  
Tåndemåla skrev:Kör E4,an söder efter Jönköping! När du ser gula skyltar med grön text som det står Elmia på och är 3X10 m följ dessa! :-BD

Det borde gå bra !!

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#455215Vill du spana på kartan innan så leta upp Vaggeryd längs E4an och ev Bratteborg strax väster om :-BD

Användarvisningsbild

#455216Inte meningen att veka dryg eller så men kör efter utställare så kommer du direkt till campingen utan att behöva dra igenom hela parkeringen. Med andra ord nordliga infarten. :-BD

80-90  
Tåndemåla skrev:Inte meningen att veka dryg eller så men kör efter utställare så kommer du direkt till campingen utan att behöva dra igenom hela parkeringen. Med andra ord nordliga infarten. :-BD

Ingen fara att du verkar dryg !! E bara väldig tacksam att nån vill försöka vägleda en vilsen värmlänning i stora världen :-bd

Användarvisningsbild

#455222Ja det tättbefolkade delarna av Småland är rena gettot. =))

Robertberg  
sundelius skrev:Klart vi ska grilla på Sfo campen :-bd

De här funkade bra sist, så jag fixar!

Användarvisningsbild

Erre  
#455232Då ses vi äntligen 80-90!! :-bd :-bd
Ska bli hur kul som helst det här.

80-90  
Erre skrev:Då ses vi äntligen 80-90!! :-bd :-bd
Ska bli hur kul som helst det här.

Ja detta blir kanon :-bd

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).