lfq skrev:Påminner om när min son i 10-årsåldern var inne i en trädgårdsbutik och startade en åkgräsklippare.
Skogsmässor
ELMIA Wood 2017
tor 03 nov 2016, 13:05#416101
Låter som ett roligt minne
tor 03 nov 2016, 13:49#416104
Kan nog bli nåt liknande
lfq skrev:Blivande snickare skrev:Erre skrev:7 månader kvar blivande snickare
Sen ska vi göra elmia osäkert.
Jepp!![]()
![]()
![]()
Oj det låter farligt. Påminner om när min son i 10-årsåldern var inne i en trädgårdsbutik och startade en åkgräsklippare.
Kan nog bli nåt liknande
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
tor 03 nov 2016, 17:13#416136
Nej, hon känner sin plats - när hon är gift med en gammal gubbe, så
får hon holla sig hemma, gå på jobbet och sopa in pängar så
gubben kan dra på Elmia
Vedmaskin skrev:JensSkoog skrev:Så dit får man åka 7 - 10 juni.
Får fråga chefen och fruntimmeret om jag får resa
Skulle det strula. Så är det dyra alternativet att ta med henne. Så hon får gå på A6 och handla.
gubben kan dra på Elmia
Jack of all trades, master of none!
tor 03 nov 2016, 17:22#416139
Ser fram emot att träffa dig där, @Vardon
Vardon skrev:Ja jag börjar bli hånad för att jag aldrig varit på skogs elmarknaden, måste åtgärdas.
Ser fram emot att träffa dig där, @Vardon
Jack of all trades, master of none!
tor 03 nov 2016, 17:26#416140
Jo. Kom att tänka på att det finns mycket att spendera på Elmia också.
JensSkoog skrev:Vedmaskin skrev:JensSkoog skrev:Så dit får man åka 7 - 10 juni.
Får fråga chefen och fruntimmeret om jag får resa
Skulle det strula. Så är det dyra alternativet att ta med henne. Så hon får gå på A6 och handla.
gubben kan dra på Elmia![]()
Jo. Kom att tänka på att det finns mycket att spendera på Elmia också.
mån 13 feb 2017, 16:33#437751Elmia Wood 2017 expanderar med nya områden enligt pressinformation idag. Det blir speciella områden för drönare och för transportsidan där bl a Scania är med.
mån 13 feb 2017, 17:06#437761Skogsforum kommer att vara med som utställare så det blir en bra träffpunkt för alla medlemmar:-)
mån 13 feb 2017, 23:18#437946Jag och en till har starta en grupp på Facebook . Vi som kör miniskotare och vi blir ett gäng som kommer att åka ner så de ska bli skoj
tis 14 feb 2017, 00:09#437949
hur många är ni jag ska åka ner funderar på att ta en gammal husvagn med mej så man sover lite bättre än vad man gör i tält själv så kör jag en alstor som jag har uppgraderat med en 18 hkr motor
mrvimek skrev:Jag och en till har starta en grupp på Facebook . Vi som kör miniskotare och vi blir ett gäng som kommer att åka ner så de ska bli skoj
hur många är ni jag ska åka ner funderar på att ta en gammal husvagn med mej så man sover lite bättre än vad man gör i tält själv så kör jag en alstor som jag har uppgraderat med en 18 hkr motor
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).