sön 18 jun 2017, 15:02#460336
Jag var på mässan på Lördagen, återigen konstaterar jag att en dag är lite för lite, hann bara med den småskaliga slingan, och jag skulle gärna fördjupat mig lite på en del ställen.
Onsdagen och torsdagen var man ändå rätt glad att man satt på jobbet när man hörde att det var lite strul med parkering och regn, det enda man märkte av detta på lördagen var att kön började lite tidigare än vanligt , men det flöt ändå på bra, och när vi väl kom in på åkern man skulle parkera på var man först glad att man har fyrhjulsdrift, sen tänkte man på hur det skulle gå för dom med låga bilar, och till sist kom tanken upp att det var tur att det var en skogsmässa med skogsfolk som kan framföra en bil under lite sämre förhållanden, undrar hur det skulle gått om det bara var en hög med "betongbarn" som besökte mässan.
Väl inne på mässområdet tog det inte så lång tid innan man konstaterade att det är nog lugnast att jag går helt själv, tror bara vi hann komma 100 meter in innan den första i mitt sällskap hade kommit bort, och så höll det på mest hela dagen, blev mycket telefonsamtal och letande under dagen efter dom andra....
I övrigt var det väl ungefär som vanligt, hittade inga riktigt stora nyheter, kanske beror mest på att jag inte direkt är ute efter något själv just nu och därför inte var mottaglig för alla "fantastiska nyheter" som säkert fanns där.
Tyvärr var jag dålig på att fota, fick bara med mig en bild hem, på en fantastiskt god (och dyr!! 130kr med dricka!) viltkebab...
Nästa gång hoppas jag att jag kan vara med mer än en dag, och närvara på den fina SFO-campingen som verkar vara riktigt trevlig.
DSC_0022.JPG
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto
Glöm inte att bromsen är fartens värsta fiende!! SLÄPP ALDRIG GASEN!! // Zixten