Skördare

slut på service svelog ljusdal?

5 inlägg 3762 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

slut på service svelog ljusdal?

novis??  
#106162 enligt anställd på svelogljusdal så är det slut på att åka ut direkt hemmifrån.dom måste numera utgå 7,00 från verkstaden får ej ta bussen hem om dom ska ut på morgonen,nu har svelog samma service överallt :lol: en kompis maskin vart glapp i midjan fredags em pga att montör sket i att dra midjan på garanti avslut för två vecker sedan,han kör ca 14km från ljusdal .han fickvänta till 9.15 fast dom beställde jobbet freda em så funka ej svelog förut :roll:



   TS
Användarvisningsbild

Re: slut på service svelog ljusdal?

Thunborg  
#106189 Swelog sörmlands montör har ju alltid bussen med hem. Så lika överallt är det inte, så det så.

Användarvisningsbild

Re: slut på service svelog ljusdal?

skogsjan695xl  
#106210
Thunborg skrev:Swelog sörmlands montör har ju alltid bussen med hem. Så lika överallt är det inte, så det så.


Vi har 2st från swelog som har bussen hemma häromkring.

Avatar Fallback

Re: slut på service svelog ljusdal?

novis??  
#106862 Som thunborg skrev så får dom ha bilarna hemma så är det här med, har jag sett det! Är bara ett fåtal som ej verkar bettrodda efter debaklet som vatit i ljusdal med en massa olika sanningar :roll:

   TS
Avatar Fallback

Re: slut på service svelog ljusdal?

mrme  
#108109
novis?? skrev:enligt anställd på svelogljusdal så är det slut på att åka ut direkt hemmifrån.dom måste numera utgå 7,00 från verkstaden får ej ta bussen hem om dom ska ut på morgonen,nu har svelog samma service överallt :lol: en kompis maskin vart glapp i midjan fredags em pga att montör sket i att dra midjan på garanti avslut för två vecker sedan,han kör ca 14km från ljusdal .han fickvänta till 9.15 fast dom beställde jobbet freda em så funka ej svelog förut :roll:



Enligt lite runtom snack vill ja ta swelog i försvar, grejen med midjan att de inte blev draget är väl som de är med de (brukar inte behövas eller nån missuppfattning vad vet jag)
, men jag tycker dom har kommit ut å ställt upp efter bästa förmåga i alla tider å ja tror att de kommer att bli minst lika bra i framtiden. Senast idag var dom ut efter 16.00 för att kolla upp ett "skit" fel.
Så dom åker nog ut så fort dom kan å hinner med. Swelogs verkstad i ljusdal är den absolut finaste verkstaden ja varit in i.

Tror de gäller alla märken servicekillarna är bara människor dom oxå, å heta tokiga entrepenörer finns de gått om som skulle haft hjälp nyss.
Tycker ja har fått ett bra bemötande å bra hjälp från verkstäderna ja har haft att göra med JD, Ponsse och Valmet.

Ja tror ja skulle bli rätt irriterad på oss maskinförare som ska ha hjälp nyss å fort som tusan ska de gå, dom får för lite beröm å säkert för mycke skäll.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).