Skördare

komatsu i ljusdal

4 inlägg 3417 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

komatsu i ljusdal

novis??  
#102683 är det några som vet vad som hänt på komatsu forest i ljusdal?enligt några rykten ska verkstaden bantas enligt andra har personal slutat/ tvingats sluta ,Om det är sant ume så får du kanske vara i blåhallen :lol: några som vet mer än jag måste det finnas dela med er höj forumets aktivitet



   TS
Avatar Fallback

Re: komatsu i ljusdal

ume  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#102700 Ingen aning, men drar dom ner där är dom galna. De är ju alltid väntetid där så länge man inte är så trasig att man inte kan köra. Annars tog väl en av deras superveteraner pension för int så länge sen men de va väl före semestern.

Avatar Fallback

Re: komatsu i ljusdal

novis??  
#102704 jo hans-inge gick då i pension,Men detta gäller visst något helt annat :shock: inga från valmet klanen som vet nått :mrgreen: -med lite tur kanske john deere kan få låna :wink: nåra snygga skepp där.För utan dom driftigaste är nog snart ljusdal på samma nivå som innan dom började-88 vi som kommer i håg hur det var på valmet på tidigt 80tal kan inte mer än sörja med er .DETTA ÄR ETT FORUM KOM MED LITE NU JAG VET ATT MÅNGA SOM LÄSER DETTA VEEEET MER 😈

   TS
Avatar Fallback

Re: komatsu i ljusdal

novis??  
#102795 ska visst vara vara nå mackel med verkarn o lagerchefen :?: helt nytt folk som tagit över ledningen vad fan kan ha hänt? stackars TN skog som köpte valmet enbart för verkstadschefen :lol: o enbart fick nytta av honom 5v

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).