Skördare

Finns det någon som har erfarenheter av Sampo 1046x

4 inlägg 3757 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Finns det någon som har erfarenheter av Sampo 1046x

samuel  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#5426 Jag skulle vilja veta vad som är bra å vad som är dåligt med denna maskin? Är det stor skillnad på den gammla och den nya modellen 1046x, mer än bara hytten? :?: :? :?:



   TS
Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#5519 Den enda kontakt som jag har haft med sampon var i sommras på skogs nolia när jag provåkte den å det verkade vara rejält klös i aggregatet.

Avatar Fallback
robbanenskede  
#5604 Jag hört ganska mkt bra om dom. Och som sagt, aggregatet är det bra klös i. Dom använder sig av Keto.
Har även hört en del historier om hur "skogsbönder" som varit nära att lägga av, men köpt Sampo och då har allt vänt. Men det är som sagt bara historier, har inte hört det av ngn som jag känner.

//Robban - Enskede Hydraul AB

Användarvisningsbild

Sampo

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#5880 Jag har en granne som köpte en av de första som kom till Sverige jag tror att han är generellt nöjd.. han säger att fabriken varit väldigt lyhörda och villiga att fixa till enligt entreprenörernas önskemål :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).