Skördare

Ny komatsu 941xc?

3 inlägg 1758 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Ny komatsu 941xc?

Sébastien  
#797516 Bonjour, je suis chauffeur en France.
J'ai entendu parlé d'une nouvelle version de la Komatsu 931xc voir 941xc.
Celle-ci serait équipe des boggies du 875, ainsi que la grue de la 951 et de son groupe motopropulseur.
Une tournée de démonstration et prévu en France a cette fin d'année, ci quelqu'un a plus d'informations merci d'avance 😁

Hello, I am a driver in France.
I heard about a new version of the Komatsu 931xc see 941xc.
This would be fitted with bogies from the 875, as well as the crane from the 951 and its powertrain.
A demonstration tour and planned in France at the end of the year, here someone has more information thank you in advance 😁



   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny komatsu 941xc?

Torbjörn Johnsen  
#797533 Jag ändrade rubriken och la in en översättning till engelska i startinlägget. Frågan är ju intressant om det är en ny skördare på gång från Komatsu? Någon som hört något om detta?

J'ai changé le titre et mis une traduction en anglais dans le message de départ. La question est intéressante, y a-t-il une nouvelle harvester en préparation de Komatsu ? Quelqu'un a-t-il entendu parler de cela?

Användarvisningsbild

Re: Ny komatsu 941xc?

skogsjan695xl  
#797615 Jag har hört nått lite rykte om en 931xc med navreduktioner iaf.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).